Buna seara,
La targu mures se cere la intrare in somaj si acele adeverinte si stagiul de cotizare de la angajatori din anul 2011.
Sunt mecanic de utilaje grele si lucrez la diferiti angajatori,iarna suntem pusi pe liber (somaj sau nu),de cele mai multe ori in primavara cauti de lucru.
Daca ai fost incadrat 12 luni in ultimele 24 de luni,de ce mai cer sa aduci acte din 2011?
Sistemul electronic la ce mai este bun (REVISAL)
Va multumesc
Ma scuzati,dar anterior am spus ca se falsifica semnaturile pe stat,si asta se intampla la noi angajati sau in cazul cand salariatul este penalizat,si in cazul acest el nu primeste o notificare sau motivatie scrisa,si salariul va fi primit fara a mai semna statul de plata,dar cineva semneaza in locul lui.
Va multumesc
Dar daca eu nu am semnat pe statele de plata(salariul din dec.2012),adica:in decembrie am luat salariul pe luna octombrie 2012(15-31),si cel pe noiembrie a disparut,dar nu la mine,In aceasta firma este o practica frecventa sa se procedeze asa la noi angajati,practic este falsificata semnatura,si nu sunt singurul.
VA MULTUMESC