avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 534 soluții astăzi
Forum Activitate Lucian_L

Activitate Lucian_L

Multumesc mult!
Buna ziua,

acum un an am fost martor la o incaierare intr-un club.

am dat o declaratie cu cele intamplate apoi am fost apoi chemat a doua oara in care mi-am sustinut declaratia initiala.

acum am primit o a treia citatie in care sunt chemat pentru prezentarea materialulul de urmarire penala.

sunt efectiv satul deja de umblat si vizite acasa.procesul stagneaza de un an si la cum merg treburile la noi nu doresc sa imi fac abonament la parchet in fiecare luna plus ca parintii mei sunt genul care se sperie usor din orice si nu doresc sa le mai creez scenarii sau probleme.

Am fost sa declar simplu si la obiect ce am vazut si ajung din martor in invinuit purtat din 2 in 2 luni la audieri.mi se pare efectiv ridicol plus ca sunt student si lucrez,nu prea am timp de treburi de genu.

E posibil sa imi retrag marturia daca ,cazul nu a fost inca prezentat la judecator?e in acelasi punct de un an.Daca se poate trebuie facuta in prezenta la un avocat sau pot si eu singur doar?
am dat o declaratie si am fost apoi chemat a doua oara in care mi-am sustinut declaratia initiala.

acum am primit o a treia citatie in care sunt chemat pentru prezentarea materialulul de urmarire penala.

sunt efectiv satul deja de umblat si vizite acasa.procesul stagneaza de un an si la cum merg treburile la noi nu doresc sa imi fac abonament la parchet plus ca parintii mei sunt genul care se sperie usor din orice si nu doresc sa le mai creez scenarii.
Ma duc sa declar simplu si la obiect ce am vazut si ajung din martor in invinuit.mi se pare efectiv ridicol.

pot sa imi retrag marturia daca ,cazul nu a fost inca prezentat la judecator?e in acelasi punct de un an.Daca se poate trebuie facuta in prezenta la un avocat sau pot si eu singur doar?
Multumesc mult de raspuns.
Toata stima!
Buna ziua