Lucrez in domeniul vanzarilor prin telefon, in cadrul unui callcenter ce presteaza servicii pentru o companie de telefonie, firma neavand program de lucru la foc continuu. Conform contractului de munca incheiat pe perioada nedeterminata ar trebui sa lucrez norma intreaga de 8 ore pe zi/40 ore pe saptamana.
Imi duc la bun sfarsit atributiile de serviciu insa angajtorul nu respecta drepturile angajatului(motivate de neatingerea targetului de vanzari ale echipei, companiei,etc) prin urmatoarele actiuni imperative ale angajatorului:
- ore suplimentare neplatite .
- lucrez in fiecare sambata din luna desi norma de munca este cea mai sus mentionata, iar sambata ar trebui sa fie zi libera.
- lucrez in zilele libere legale, fara compensatie(zi libera in alta perioada sau remuneratie pe masura)
- neacordarea celor 10 zile de concediu de odihna consecutive
- neacordarea de concediu de odihna la cerere (raman cu zile de concediu restante din alti ani) invocandu-se motivul ca " in vanzari nu se aplica aceleasi reguli ca in alte domenii"
- politica firmei este ca cei care au ceva de comentat pe marginea acestor abuzuri sa fie eliminati sau constrasi sa-si dea demisia prin actiuni aplicate lor.
- nu ni se aduce la cunostinta salariul lunar incasat prin nici o forma de comunicare fluturas salariu, mediu online, etc
Vreau sa ma sfatuiti ce sa fac, unde si cum sa ma adresez pentru a semnala aceste abuzuri la care sunt supus zi de zi supus.
P.S. Nereguli exista, primul meu act aditional la contract are numarul 1097 :O