Va multumesc mult pentru raspunsuri. Am facut o sesizare la OPC legat de comportamentul neprofesional al vanzatoarelor si de faptul ca nu dau bon, si ma intreb daca se va lua vreo masura. In rest, nu imi ramane decat sa ma resemnez.. Solutia ar fi ca patronii sa ofere angajatilor un training la angajare, dar cu cine sa vorbesti cand multi dintre patroni sunt preocupati doar sa obtina profituri cat mai mari si sa scape de taxe ?
Am dorit sa cumpar ceva dintr-un magazin de confectii iar vanzatoarele mi-au vorbit urat si mi-au adresat afirmatii jignitoare. Daca am ajunge in instanta si l-as reclama pe agentul economic respectiv, ce drepturi am? As putea sa cer despagubire? Pot sa solicit sa mi se ceara scuze in mod scris?
In afara faptului ca vorbesc urat cu clientii si ca vorbesc urat despre clienti in prezenta acestora si a altor clienti, vanzatoarele nu dau nici bon fiscal pentru produsele cumparate.
Cunosc contractul de barter international, dar ma refeream la contractul de barter intre doua firme locale, care doresc sa isi prestreze reciproc servicii, fara sa implice un transfer efectiv de bani
Se poate incheia un contract, care sa nu presupuna plata unui impozit, intre o societate comerciala (sa zicem societatea A) care presteaza, fara sa astepte o retributie in bani, anumite servicii pentru o alta societate comerciala (societatea B), cu conditia ca societatea beneficiara (B) sa presteze la randul ei anumite servicii pentru A ,in limita contravalorii serviciilor lui A .
Exista cumva un contract tip barter , dar aplicat in cazul unor societati nationale si nu de import-export ?
Daca da, se mai trece ceva in contract la sectiunea "Pretul ( valoarea) contractului?