Am dorit sa cumpar ceva dintr-un magazin de confectii iar vanzatoarele mi-au vorbit urat si mi-au adresat afirmatii jignitoare. Daca am ajunge in instanta si l-as reclama pe agentul economic respectiv, ce drepturi am? As putea sa cer despagubire? Pot sa solicit sa mi se ceara scuze in mod scris?
In afara faptului ca vorbesc urat cu clientii si ca vorbesc urat despre clienti in prezenta acestora si a altor clienti, vanzatoarele nu dau nici bon fiscal pentru produsele cumparate.
Din pacate nu ati spus nimic nou,se intampla foarte frecvent in "comertul socialist".
Din punctul meu de vedere, cea mai buna "pedeapsa" pe care le-o puteti aplica,este sa nu mai cumparati niciodata de la acel magazin.Incercati sa "transmiteti" acest "mesaj" si altor nemultumiti(sa nu mai cumpere de acolo) si in timp veti vedea rezultatele.
Daca nu dau bon fiscal puteti sesiza organele fiscale, pentru ca va vorbesc nepoliticos insa, nu exista o sanctiune legala, ci doar aceea de a nu mai merge in magazinul respectiv sau de a vorbi cu patronul societatii respective, care sigur nu plateste vanzatoarele spre a fi obraznice cu clientii.