Am dorit sa cumpar ceva dintr-un magazin de confectii iar vanzatoarele mi-au vorbit urat si mi-au adresat afirmatii jignitoare. Daca am ajunge in instanta si l-as reclama pe agentul economic respectiv, ce drepturi am? As putea sa cer despagubire? Pot sa solicit sa mi se ceara scuze in mod scris?
In afara faptului ca vorbesc urat cu clientii si ca vorbesc urat despre clienti in prezenta acestora si a altor clienti, vanzatoarele nu dau nici bon fiscal pentru produsele cumparate.
Va multumesc mult pentru raspunsuri. Am facut o sesizare la OPC legat de comportamentul neprofesional al vanzatoarelor si de faptul ca nu dau bon, si ma intreb daca se va lua vreo masura. In rest, nu imi ramane decat sa ma resemnez.. Solutia ar fi ca patronii sa ofere angajatilor un training la angajare, dar cu cine sa vorbesti cand multi dintre patroni sunt preocupati doar sa obtina profituri cat mai mari si sa scape de taxe ?