avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 491 soluții astăzi
Forum Activitate akhus

Activitate akhus

Răspuns la discuția Am furat din magazin
Dar de ce sunt mentionate cele doua art. 260 Si 261?
Ce legatura au cu situatia mea?
Răspuns la discuția Am furat din magazin
akhus a scris:

Buna seara.
Pe 10 sept am fost intr-un magazin cunoscut. Am luat de la raft o pereche de ochelari si un tricou si am fost cu produsele in cabina de proba. Ochelarii dupa ce i-am probat i-am uitat in buzunar iar tricoul l-am lasat.
Din pacate am fost prins. Initial m-am panicat si nu am vrut sa recunosc, dar intr-un final am recunoscut.. Si am returnat ochelarii (in valoare de 30 de lei).
Am fost dus la sectie, am declarat, m-au amprentat. Pana azi nu m-au contactat nu am primit nimic.
Azi 27 octombrie am primit o instiintare in posta pentru a ma prezenta in termen de 10 zile la sediul parchetului pentru inmanarea solutiei.
As vrea sa stiu la ce sa ma astept. Yin sa spun ca este prima abatere de genu. De asemenea, lucrez, sunt independent si clar, regret momentul.
Pe instiintare e ciudat ca incepe cu:
-In conformitate cu cu prev. Art 260 si Art. 261 C. Pr. Pen., va instiintam....-
Cele doua art. nu au legatura cu situatia mea. Si clar nu am mintit vis a vis de fapta. Am recunoscut.
Ma puteti ajuta?
Va multumesc din suflet.


P.S. instiintarea formeaza obiectul "dosarului penal nr. 9..../ P/ 2014
Asta inseamna ca mi s-a facut dosar penal si nu amenda administrativa?
Buna seara.
Pe 10 sept am fost intr-un magazin cunoscut. Am luat de la raft o pereche de ochelari si un tricou si am fost cu produsele in cabina de proba. Ochelarii dupa ce i-am probat i-am uitat in buzunar iar tricoul l-am lasat.
Din pacate am fost prins. Initial m-am panicat si nu am vrut sa recunosc, dar intr-un final am recunoscut.. Si am returnat ochelarii (in valoare de 30 de lei).
Am fost dus la sectie, am declarat, m-au amprentat. Pana azi nu m-au contactat nu am primit nimic.
Azi 27 octombrie am primit o instiintare in posta pentru a ma prezenta in termen de 10 zile la sediul parchetului pentru inmanarea solutiei.
As vrea sa stiu la ce sa ma astept. Yin sa spun ca este prima abatere de genu. De asemenea, lucrez, sunt independent si clar, regret momentul.
Pe instiintare e ciudat ca incepe cu:
-In conformitate cu cu prev. Art 260 si Art. 261 C. Pr. Pen., va instiintam....-
Cele doua art. nu au legatura cu situatia mea. Si clar nu am mintit vis a vis de fapta. Am recunoscut.
Ma puteti ajuta?
Va multumesc din suflet.
Buna ziua,

Am o proble cu un produs in garantie, mai exact:
O masina de spalat cu problema x, chemat pe cei de la service (din fericire vin acasa), au constatat problema, s-au intors dupa o saptamana cu o placa de baza noua, problema a persistat, au venit dupa o alta saptamana sa testeze masina, constata ca problema a persistat, au venit a3a saptamana ca sa resofteze masina, dar eu incurcat softurile si programele masinii au fost date peste cap, s-au intors a4a saptamana si au schimbat softul instalandu-l pe cel original, dar problema initiala a revenit. De 1 luna se chinuie sa gaseasca o solutie si nu stiu decat sa invoce fel de fel de scuze. S-a depasit termenul de 15 zile in care trebuia adus produsul in conformitate. Inafara de plangere la OPC, ce solutii mai sunt?

Multumesc
Răspuns la discuția Confidentialitatea Datelor
Sunt absolut sigur de tipul de produs.
Spuneti ca cel care a semnat este raspunzator, dar cel care are in fata clientul nu este? Cred ca la o simpla verificare a cnp-ului iti poti da seama ca este o diferenta de varsta majora. Inchiderea se face pe baza actului de identitate in original si, evident, prezenta titularului sau in cazul in care nu se poate prezenta fizic, se face pe baza unei imputerniciri. Nu au existat. Nici una. Eu fizic pot demonstra ca nu era in tara la vremea respectiva. Problema este ca la noi Client Service-ul este praf. unele legi sunt de pomana. Confidentiliatea datelor la fel.
Si appo de asta, revin la probl;ema numarul 2:
Nu are importanta ca ai mei parinti stiu sau nu de datorie, important este ca se ofera informatii personale. Si nu vreau sa fie furnizate decat mie. Asa este normal.
Răspuns la discuția Confidentialitatea Datelor
Era vorba de un card de credit. La achitarea creditului cardul ramane activ si disponibilul se poate refolosi. Era vorba de un card de credit cu rate egale la achizitionarea produselor. Problema este ca a fost inchis fara acordul meu. Cand am dorit sa refolosesc cardul am realizat ca este anulat.
Buna ziua,

Am doua probleme:
Problema 1. In 2011 detineam un card de credit EuroLine. Ultima rata din acel credit a fost platita de tatal meu. In momentul achitarii acelei ultime rate, tatal meu, s-a gandit sa inchide si contul fara acordul meu. A reusit acest lucru pentru ca o cunostea pe "duduia" care s-a ocupat de inchiderea contului. Evident ca nu s-a mai putut redeschide decat in cazul in care as fi semnat un nou contract. As dori sa dau IFN-ul in judecata pentru asta, dar as vrea sa stiu daca este prea tarziu (au trecut deja 2 ani- in februarie se implinesc-) si daca exista si vreo consecinta pe care tatal meu al putea sa o suporte (nu imi doresc asta).

Problema 2. Ori de cate ori sunt sunat de catre BancPost legat de situatia creditului meu, nu fac verificarile necesare pentru confidentialitatea datelor (verifica doar data de nastere, care este cunoscuta de majoritatea apropiatilor mei) si de asemenea ii agaseaza cu telefoane si pe parintii mei, desi am cerut sa se stearga acea adresa si numar de telefon din baza de date, eu avand buletinul in alt oras si ei fiind notificati. Ce pot face in sensul asta?
Mi se pare un abuz din partea lor, mai ales ca ofera informatii confidentiale persoanelor neavizate, despre conturile mele.

Multumesc

Adrian D.