avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 684 soluții astăzi
Forum Activitate Bizzare

Activitate Bizzare

Asociația de Proprietari nu are aceasta competenta. Doar furnizorul de gaz poate solicita asemenea acte. Legea 230/2007 nu prevede nimic referitor la aceasta îndatorire a Asociației de Proprietari. Deci solicitarea lor NU are temei legal.
Buna ziua,

Va prezint urmatoarea situatie:

S-a semnat un contract de lucrari intre un antreprenor si 2 beneficiari iar ca platitori au fost stipulate 7 persoane juridice (6 societati comerciale + asociatia de proprietari). Mai exact beneficiari sunt asociatia si una din cele 6 societati care suporta cea mai mare parte a costurilor. Pentru restul societatilor s-au stipulat in contract sume care au fost convenite in mod verbal, conform restului de plata. Cat de legal este un asemenea contract?

O alta problema este faptul ca s-a listat (dintr-o eroare) o varianta initiala a contractului in care era gresita suma totala de plata, mai exact, totalul sumelor ce revin fiecarui platitor nu este acelasi cu cel mentionat la pretul contractului.

Va rog sa ma sfatuiti care ar fi varianta legala de corectare sau de refacere a contractului, tinand cont ca o copie a acestui contract este in posesia unuia dintre platitori si se doreste a se evita situatia in care acesta contesta legalitatea contractului refacut. S-a discutat cu antreprenorul si nu ar fi nici o problema in a reface contractul si a-l semna. Ideea este daca aceasta este o procedura legala sau trebuie intocmita o anexa la acel contract prin care se mentioneaza valorile gresite si valorile corectate.

Va multumesc!
Marius M a scris:

Ce acte trebuie intocmite si unde trebuie depuse pentru schimbarea presedintelui?
Eu stiam ca e suficienta alegerea in adunarea generala si consemnarea in procesul verbal. Nu se publica nicaieri si nu se cere acordu, avizul nimanui.


Nu stiu exact ce acte trebuie intocmite dar i-am dat administratorului copie dupa buletin iar el a facut schimbarile necesare cu ajutorul avocatului cu care s-a colaborat la infiintarea asociatiei. Nu imi sunt cunoscute inca procedurile iar din lipsa timpului nu m-am documentat. Am mers pe mana administratorului pe considerentul ca el cunoaste aceste aspecte. Daca dvs. stiti altfel si puteti specifica cadrul legal va rog sa o faceti.
Buna ziua,

Am fost ales presedinte al Asociatiei de Proprietari in Adunarea Generala din luna noiembrie. Fostul presedinte, care a demisionat, a spus ca eu pot sa semnez PV al Adunarii Generale pe motiv ca am fost ales... sunt presedinte. Eu, nefiind in tema la momentul respectiv, am semnat. In luna decembrie am semnat tot conform acestui principiu un contract de lucrari aferente condominiului. Actele care trebuie intocmite pentru schimbarea presedintelui s-au depus doar in ianuarie (au fost sarbatori, timp limitat, etc.).
Acum apare un proprietar care sustine ca am facut fals in acte pentru ca nu aveam dreptul sa semnez acel proces verbal (in care se iau niste decizii care nu sunt pe placul sau) si acel contract de lucrari (marul discordiei).

Tinand cont de situatia de mai sus va rog sa ma lamuriti: de cand are dreptul in mod legal sa semneze documente ale asociatiei presedintele ales in Adunarea Generala:

- din momentul in care a fost ales
sau
- din momentul in care au fost intocmite toate actele pentru schimbarea presedintelui in urma demisiei predecesorului.

Va multumesc!