avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1714 soluții astăzi
Forum Activitate zsooky

Activitate zsooky

Bună!
Avem un proiect de reconstruire casă (demolare parțial+reconstruire pe același amplasament). Am obținut și autorizația de construcție în acest sens. Am început demolarea, dar singurul perete, care pe proiectul autorizat nu este supus demolării s-a autodemolat. Acum, suntem la faza de reconstruire, și bineînțeles am reconstruit și partea care s-a autodemolat. Construcția nu este finalizată, și am stabilit cu proiectantul că înaintea recepționării depunem la primărie o solicitare de modificare a proiectului, dar ne a sfătuit să așteptăm un pic, că dacă vrem să modificăm iarăși ceva să nu depunem de atâtea ori cererea.
Între timp, vecina noastră a depus o sesizare la poliția locală, că nu respectăm autorizația de construire. A venit la fața locului un polițist local, dar noi, proprietarii, nu am fost prezenți, nu am primit nici o înștiințare/ informare, nimic. Muncitorii au fost acolo, de la ei am aflat că există o sesizare, și am primit numărul polițistului. Am încercat să iau legătura cu domnul respectiv, să stabilim o întâlnire la șantier, doar mi-a zis că a verificat autorizația și stadiul actual al construcției. Polițistul local are drept de acces pe o proprietate privată, fără acordul și prezența proprietarilor? Poate să verifică stadiul actual a construcției dacă noi nu suntem prezenți? Totodată, este normal că noi nu am primit nici un document/ înscris despre sesizarea făcută? Referitor la procedura de soluționare a sesizării nu am găsit nici un articol în regulamentul de funcționare/ organizare a poliției locale, disponibil pe site-ul primăriei. Unde pot găsi informații referitoare în acest sens? În cazul în care vom fi amendați, avem șansa de a obține anularea procesul- verbal, pe motiv că nu am fost prezenți, și nu am fost informați, și că polițistul a intrat pe proprietate privată fără acordul proprietarilor?
Bună ziua,

Este o asociație înființată în 1999. În 2001 a avut loc o Adunare Generală extraordinară și a fost adoptată cu unanimitate de voturi înființarea unei filiale. În statut s-a desemnat și președintele filialei. Actul adițional al Statului a fost depusă la judecătoria competentă, dar nu au fost luate alte măsuri în privința înființării filialei.
Acum, după 17 ani, se poate cere înființarea filialei respective pe baza statutului? (Este de menționat că statutul asociației din 2005 nu a fost modificat, și conține nemodificat prevederile referitoare la înființarea filialei.) Cine poate cere înregistrarea filialei?
Eventual președintele sau prezidiul asociației centrale poate să emite o adeverință, sau o împuternicire pe numele unei membru al asociației în privința înființării filialei?
Buna ziua,

In jurul anului 2000 a fost infiintata o asociatie non-guvernamentala cu sediul in Cluj. La sfarsitul anului trecut catva studenti din Oradea s-au intrunit cu scopul de a infiinta a filiala judeteana a organizatiei nationale si au luat legatura cu conducerea asociatiei. Intrebarea mea este ca, pentru infiintarea filialei e necesara hotararea adunarii generale ale organizatiei centrale? Avem nevoie si un statut si act constitutiv distinct? Sau care sunt pasurile de urmat? Eventual presedintele asociatiei poate sa-si incheie un contract de mandat prin care se imputerniceste o alta persoana sa desfasoara procedura de dobandire a calitatii judiciare a filialei?
Multumesc anticipat.