Buna ziua,
Doresc sa adopt un bebelus. Eu si sotul meu locuim si muncim in Bucuresti. Avem amandoi buletine de Braila (acolo locuiesc parintii nostri). Nu avem nici o proprietate imobiliara in Bucuresti (locuim cu chirie). Iar in Braila avem 1/2 apartament (sotia) si mostenire dupa urma tatalui sotului meu.
Unde pot sa depun dosarul de adoptie? La Bucuresti unde locuim chiar daca avem buletine de Braila? Sau la Braila unde avem domiciliul in buletin, dar nu locuim acolo?
Avem vreo sansa de adoptie daca nu avem un apartamen al nostru?
Va multumesc pentru raspunsuri.
Buna ziua,
Doresc sa adopt un bebelus. Eu si sotul meu locuim si muncim in Bucuresti. Avem amandoi buletine de Braila (acolo locuiesc parintii nostri). Nu avem nici o proprietate imobiliara in Bucuresti (locuim cu chirie). Iar in Braila avem 1/2 apartament (sotia) si mostenire dupa urma tatalui sotului meu.
Unde pot sa depun dosarul de adoptie? La Bucuresti unde locuim chiar daca avem buletine de Braila? Sau la Braila unde avem domiciliul in buletin, dar nu locuim acolo?
Avem vreo sansa de adoptie daca nu avem un apartamen al nostru?
Va multumesc pentru raspunsuri.
Buna ziua
Avem o mare nelamurire si sper sa ne puteti ajuta cu ceva informatii.
Exista un ONG infiintat in februarie 2013, de catre 6 membri fondatori. Datorita unor neintelegeri s-au facut 2 tabere, 4 membri intr-o tabara si 2 membri in cealalta. Se doreste dizolvarea ONG. Dar exista urmatoarele probleme:
1. Nu exista nici un PV AGA si nici PV de intrunire a CD de la infiintare si pana in prezent. Cf legii 26/2000 s-ar putea dizolva din cauza acestui lucru. Nu exista stabilita nici o cotizatie lunara, si nici nu s-a incasat vreo cotizatie.
2. Actele ONG si de infiintare si actele contabile, sunt la Presedinte (tabara de 2 membri) si nu au fost puse la dispozitia nici unui membru pana acum. Din cate am inteles nu exista nici un contract de prest servicii cu vreun contabil care sa se ocupe de actele ONG-ului. Nimeni nu stie in ce situatie se afla partea financiar contabila a ONG.
3. Se poate cere o expertiza financiar contabila pentru a se clarifica lucrurile si a se face curatenie? Expertiza contabile se cere in urma unei intruniri AGA cu 4 voturi pentru si 2 impotriva?
4. In urma epertizei contabile efectuate va rezulta bunurile existente in ONG inclusiv banii existenti in cont bancar (daca exista), si datoriile ce trebuiesc platite de ONG(daca exista). Dupa ce se vor achita datoriile, cei 4 membri fondatori din prima tabara, vor dori sa doneze toate bunurile si banii care au mai ramas catre un ONG cu activitate asemanatoare. Se poate face acest lucru? Se va convoca AGA in urma expertizei si vor vota donarea bunurilor si banilor ramasi tot cu 4 voturi pentru si 2 impotriva. Dupa acesta vor dori dizolvarea ONG. Se poate proceda astfel? Tinand cont de faptul ca pana acum ONG nu are nici un PV de intrunire AGA sau CD. Primul PV AGA ar fi pt cererea unei expertize contabile.
5. Daca presedintele care va avea vot impotriva va refuza sa puna la dispozitie actele ONG pt expertiza ce sanctiuni exista? Daca se va vota ulterior donarea bunurilor si a banilor, iar presedintele cu vot impotriva refuza sa vireze banii catre ONG ales (doar el are semnatura in banca) ce se intampla, ce se poate face?
6. Se cunoaste (doar verbal) ca exista cateva bunuri ONG, si o anumita suma de bani in cont provenita dintr-o sponsorizare si din cei 2% virati anul acesta. Deasemenea s-a comunicat verbal ca nu ar exista datorii…
Pasii ar fi – cererea unei expertize contabile – apoi donarea bunurilor unui alt ONG –apoi dizolvarea actualului ONG (4 membri pentru si 2 impotriva, dintre care presedintele care va fi impotriva va face tot posibilul de a refuza sa puna la dispozitie actele si a face virarea banilor)