Buna seara! Fiul meu urmeaza sa plece la sfarsitul lunii septembrie sa studieze in SUA. Problema e la pasaport. Detine un pasaport electronic, a carui valabilitate expira anul viitor in aprilie, iar pe acest pasaport are o viza turistica pentru SUA, viza valabila pana in luna mai anul viitor. El trebuie sa primeasca viza de studii pe un alt pasaport, dar nu poate sa-l predea pe cel vechi pentru ca, asa am inteles, trebuie sa-l aiba la ambasada la obtinerea noii vize. Pe site-ul MAI-Directia pasapoarte, scrie ca nu poti detine 2 pasapoarte electronice valabile in acelasi timp (dar nu se poate anula vechiul pasaport si sa nu trebuiasca sa-l predai?). Daca puteti sa ma lamuriti ce se poate face...
Multumesc pentru sfat! O sa fac si asta. Am trimis ceva acum 2 luni, dar nu era o reclamatie, era mai mult o solicitare de rezolvare. Naiva....Oricum n-am primit niciun raspuns. De data asta fac sesizare oficiala.
Problema este ca eu nu am semnat nimic cu firma aceasta. Eu am aflat de ea din factura primita. Contractul semnat de mine este cu o alta firma si nu am fost instiintata, nici prin posta nici pe mail, ca s-a schimbat furnizorul. Si pana la urma eu tot incerc sa depun o cerere scrisa la dansii la firma. Adresa de pe factura este incompleta, e trecuta doar strada si numarul, fara apartament. Acolo exista un bloc cu 7 scari. Am reusit sa aflu nr. de apartament, daca o fi acela, numai ca la usa nu raspunde nimeni!
Buna seara! Am incheiat in anul 2006 un contract de prestari servicii de internet cu o firma mica, de cartier, cu sediul la parterul blocului. Dupa o perioada de timp, aceasta a fost preluata de o alta firma, cu sediul nu se stie unde.
Odata cu reabilitarea blocului in care locuiesc, cablul a fost taiat si din acel moment serviciul de internet furnizat de firma respectiva nu a mai fost operational. Din acel moment tot incerc sa reziliez contractul si nu reusesc. I-am instiintat despre dorinta mea, le-am trimis si o cerere de reziliere prin e-mail, pentru ca adresa de pe facturile pe care le tot primesc este incompleta, recomandata trimisa s-a intors inapoi la expeditor. Tot ceea ce primesc de la dansii (tot prin e-mail) sunt promisiuni ca o sa analizeze situatia mea, si, bineinteles, facturi de platit. Nu stiu ce sa fac in continuare. Inca putin si se face anul, si sincer imi este frica sa nu ma trezesc cu recuperatori pe la usa.