avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 692 soluții astăzi
Forum Activitate bianca2502

Activitate bianca2502

Buna ziua, sunt angajata pe cu contract pe perioada determinata, in locul unui coleg care este in concediu fara salar si nu mai doreste sa se intoarca(asa zice), contractul meu expira in aprile 2017. Eu la jumatatea luni noiembrie voi naste, am intrebat la biroul personal ce se intampla cu contractul meu si mi-au spus ca se va suspenda din momentul intrari in CCC si se va relua din momentul suspendarii, asa in cazul in care nu se intoarce titularul, am intrebat ce se intampla daca vor angaja pe cineva in locul meu chiar daca titularul nu se intoarce, raspunsul a fost acelasi, imi voi relua activitatea din punctul in care s-a intrerupt. as dori sa stiu daca aceste informatii sunt corecte, va rog daca ma puteti ajuta. Va multumesc
sunt asistenta medicala pe sectia de neurologie pediatrica, iar in contractul colectiv de munca au "omis" sporul de neurologie de 25%, si miau spus sa fac o cerere pentru acordarea acestuia. va rog sa ma indrumati in formularea unei cereri colective pentru acest spor intrucat suntem mai multe colege in aceasi situatie. va multumesc