Salutare, acum 4 zile am “incasat-o” si eu de la sistemul Slovac. Mai exact 1655€ +64€ amenda pentru neplata vignetei electronice. Mentionez ca eram in transit spre Polonia cu un bus de marfa de 5200kg, iar pe traseul stabilit nu am avut norocul sa gaesesc acea vigneta (pentru masini cu masa >3500kg, trebuie “Go-Box, un fel se sensor ce se fixeaza pe parbriz). Am intrebat in 4 benzinarii, iar in a 5-a, unde bineinteles ca nu aveau, am fost controlat si amendat.
Eu am platit cash, ca altfel ramaneam fara permis si asta m-ar fi pus intr-o situatie fara iesire. (2 zile am fost “turmentat” de injectia pe care mi-au administrat-o)
Deoarece nici nu-mi trecuse prin minte sa circul fara se achit taxa de drum, m-am simtit putin tras pe sfoara, avand in vedere ca in informatia pusa la dispozitie in vama era aproape zero. Singura informatie pe care am primit-o de la un ghiseu de schimb valutar (singurul in zona deschis la 10 dimineata) din punctul de frontiera Komarno a fost sa caut in benzinarii.
M-am conformat dar se pare ca slovacii au reusit sa ascunda bine acele vignette din drumul calatorilor nestiutori.
Resemnat, am acceptat sa privesc lucrurile din punctual lor de vedere, cu toate ca traiesc un sentiment cum ca slovacii au premeditat aceste situatii – si-au tesut propiul paienjenis si asteapta ganganiile nevinovate sa se incurce in el.
Daca stie cineva daca se mai poate face ceva si daca da, care ar fi calea de urmat, il rog sa postaze aici.
Multumesc,
Stan Patitul – care si-a jurat ca nu o s-o mai pateasca.
Salutare, cred in sfarsit ca aici voi primi un raspuns la intrebarea mea... dupa ce in prealabil am intrebat in stanga si-n dreapta ( cunoscuti, necunoscuti, priceputi, nepriceputi, chiar si la opc - dar astia nu se ocupa de pers. juridice:-/). Uitati in linii mari cam care e problema...:
Am un Ford Transit 2006, la care s-a defectat (rupt) pompa de ambreaj (sau cam asa ceva), iar "meseriasii" astia de la reprezentanta sunt foarte lejeri (a se citi nesimtiti) cand ii intreb cat dureaza reparatia si imi spun (mestecand agale niscaiva chestii dintr-o punga enervant de fosnitoare ) ca piesa nu e pe stoc la ei, nu e pe stoc nici la importator si ca tre' sa vina de la producator, adica " va sunam noi cand o avem" :(( .
Stie cumva cineva care e termenul legal in care respectivul prestator (unic dealer local autorizat) e obligat sa remedieze defactiunea (de fabricatie)... avand in vedere ca masina e in garantie (are doar 20.000 km)???
Ideia e ca daca ar fi sa "ma las la mana" astora as avea toate sansele ca mica mea firma de distributie, sa sufere pierderi f.f. mari atat pe plan financiar cat si din punct de vedere al portofoliului de clienti.#-o
Va multumesc anticipat si va doresc sa nu ajungeti in situatii similare...