avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 540 soluții astăzi
Forum Activitate adaada93

Activitate adaada93

Buna ziua,
Ma confrunt cu urmatoarea situatie: sunt profesor in cadrul unei institutii publice de invatamant si am solicitat, in termen legal, indemnizatia de instalare. In acest sens, am depus o cerere cu numar de inregistrare la scoala, iar dumnealor au depus la randul lor o adresa la primarie. Au
trecut deja mai mult de 30 de zile de atunci si am sunat la primarie sa aflu decizia. Doamnele mi-au zis ca eu am depus prea tarziu cererea (16.02), caci rectificarea a fost facuta in data de 8.02. Am intrebat daca va fi cuprinsa acea suma solicitata in urmatoarea rectificare si cand va fi aceasta facuta. Doamnele din primarie mi-au zis ca nu fac ele o rectificare pentru o singura persoana. Va rog sa imi spuneti daca intr-adevar rectificarea nu se poate efectua doar pentru o singura solicitare si cam care ar fi demersurile pe care sa le fac pentru a imi obtine dreptul.
Multumesc mult!
Forma de organizare este PFA. Nu deţin niciun certificat de producător sau meştugar pentru aceste produse handmade. Când spuneţi „transfer” vă referiți la vânzarea propriu-zisă în magazin sau la vreun tip de document/acte de transfer și intrare în gestiune?
Mulțumesc!
Iulian Manea a scris:

Obtinerea produselor handmade reprezinta o activitate de productie iar contabilitatea se tine altfel decat la magazin.

Dupa ce le-ati obtinut in sectia/ atelierul de productie le transferati in magazin si le vindeti ca pe orice marfa.

Multumesc pentru raspuns! Mai concret, pot sa le produc "acasa" si sa le expun in magazin la vanzare, pe baza facturilor de achizitionare a materialelor prime necesare, nu? Multumesc mult!
Bună seara,