avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1095 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Rectificare bugetara
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Rectificare bugetara

Buna ziua,
Ma confrunt cu urmatoarea situatie: sunt profesor in cadrul unei institutii publice de invatamant si am solicitat, in termen legal, indemnizatia de instalare. In acest sens, am depus o cerere cu numar de inregistrare la scoala, iar dumnealor au depus la randul lor o adresa la primarie. Au
trecut deja mai mult de 30 de zile de atunci si am sunat la primarie sa aflu decizia. Doamnele mi-au zis ca eu am depus prea tarziu cererea (16.02), caci rectificarea a fost facuta in data de 8.02. Am intrebat daca va fi cuprinsa acea suma solicitata in urmatoarea rectificare si cand va fi aceasta facuta. Doamnele din primarie mi-au zis ca nu fac ele o rectificare pentru o singura persoana. Va rog sa imi spuneti daca intr-adevar rectificarea nu se poate efectua doar pentru o singura solicitare si cam care ar fi demersurile pe care sa le fac pentru a imi obtine dreptul.
Multumesc mult!
Ultima modificare: Miercuri, 4 Aprilie 2018
adaada93, utilizator

Alte discuții în legătură

Aplicarea corecta a unei legi in invatamant... criss23 criss23 buna seara! am terminat liceul pedagogic in 1994, iar in 2008 mi-am luat licenta in filologie ( specializarea romana-engleza), ciclul I bologna, prima promotie ... (vezi toată discuția)
Abuz in serviciu? ContSters146685 ContSters146685 Buna seara. Sunt debutanta in invatamant si va rog sa ma informati daca este corect ca directorul solii sa asiste la trei ore consecutiv fara sa ma anunte cel ... (vezi toată discuția)