avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 775 soluții astăzi
Forum Activitate oana_gheorghiu

Activitate oana_gheorghiu

Răspuns la discuția Decizie de impunere anuala ANAF
Tocmai.Am verificat contul de economii si il am din mai 2013.In 2012 nu am avut conturi de economii, investitii etc.Eram studenta si nu lucram.Este aberant.Si toata lumea are venit din investitii 12 lei / 2012?:))))
Răspuns la discuția Decizie de impunere anuala ANAF
Si mie mi-a venit astazi la fel: Decizie de impunere din activitati independente pe anul 2012- baza de calcul 8400 lei suma de plata 468 lei.In acel an nu am avut activitati independente de nici o natura, inca eram studenta....nu inteleg
Multumesc pentru raspunsuri.
Ea a invoicat urmatorul pct (4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului."
Insa timp de 7 luni produsul a functionat cum trebuia.Este vorba despre o lampa uv pentru manichiura.
Insa cand s-a prezentat cu ea la garantie , capacul acesteia era spart.Se vede ca a fost lovit.I-am si spus lucrul acesta.
In certificatul de garantie este mentionat termenul de 15 zile lucratoare (L-V) .Acest termen de 15 zile lucratoare expira in data de 28.04.Astazi era a 16-a zi calendaristica, respectiv a 13-a zi lucratoare.In certificatul de garantie este mentionat faptul ca , daca dupa trecerea unei perioade de 30 de zile echipamentele nu pot fi depanate sau inlocuite, cumparatorul poate solicita contravaloarea acestora sau alte produse la valoarea actualizata a produselor care nu se pot inlocui.Insa domnisoara spune ca nu conteaza ce scrie in certificatul de garantie, pentru ea este nul, ca legea ii da ei dreptul sa ceara banii inapoi dupa 15 zile calendaristice.Acet produs ea l-a achizitionat in urma cu 7 luni.A venit cu el la garantie aratand deplorabil....
Buna ziua.

Pe data de 7.04.2015, la compania noastra s-a prezentat la garantie o d-soara cu un produs achizitionat de la noi .
Produsul respectiv prezinta deteriorari, mai exact pe o parte este spart.
Desi in certificatul de garantie era mentionat faptul ca , garantia se va pierde daca produsul prezinta deteriorari in urma unor socuri mecanice, am dorit sa fiu de buna credinta si sa accept repararea produsului pe cheltuiala mea.
In certificatul de garantie este mentionat faptul ca durata de reparatie este de maxim 15 zile lucratoare.
Deasemenea in momentul in care domnisoara a lasat produsul pentru service, i-am inmanat un certificat de predare, facut in 2 exemplare, in care este mentionat faptul ca durata maxima de reparatie a produsului este de 15 zile lucratoare.Act pe care l-a si semnat.Astazi fiind a 16-a zi calendaristica, produsul a venit de la service si am sunat-o sa o anunt, insa a inceput sa tipe ca ea vrea banii inapoi ca am depasit termenul de 15 zile calendaristice.
Intrebarea mea este: are vreo baza juridica prin care sunt obligata sa ii inapoiez contravaloarea produsului, sau nu?

Va multumesc!
Răspuns la discuția Import China
conditia de livrare conform Incoterms este CIF
Discuție Import China
Buna seara.

Sunt la primul import din China si intampin cateva probleme.
Valoare marfii pe factura este de 4235$, insa am primit un e-mail de la transportator cu taxele pe care trebuie sa le platesc iar unele mi se par exagerate:
LCL CHARGES: 311.6 EUR
THC: 186.96 EUR
DVTZ Agigea: 45 EUR
DVI/ DS Bucuresti: 50 EUR
Taxa avizare: 50 EUR
Manipulare marfa: 72.22 EUR
Taxa deconsolidare: 55 EUR
CFS security charges: 18.7 EUR
CISF: 375.34 USD

Va rog sa imi spuneti daca aceste taxe sunt obligatorii si calculate corect sau transportatorul doreste sa profite de faptul ca suntem la primul import si nu cunoastem procedura.