Daca mi se aproba dosarul de esalonare la suma de 20.000 lei (ca sa nu mai fie nevoie sa depun garantie), ANAF este obligat sa-mi ridice sechestrul?
Stiti cumva ce riscuri imi asum? Adica concret. De exemplu i se ia permisul soferului sau masina este sigilata pe loc si dusa la anaf, etc etc. Concret, care sunt riscurile.
Societatea pe care o administrez are datorii de 25.000 lei la stat. ANAF mi-a pus sechestru asigurator pe masina, iar politia m-a oprit in trafic si mi-a luat certificatul masinii.
1. Pot circula in mod legal cu masina? Daca da, ce trebuie sa fac eu?
2. Are voie ANAF sa puna sechestru pe un bun fara de care societatea nu mai poate face venituri?
3. Daca procesul verbal de sechestru pentru bunuri mobile a fost intocmit pe 23 septembrie, la aproape 2 luni nu a trecut termenul de executare si ar trebui sa-mi ridice sechestrul, pentru nulitate?
devizul a fost trimis pe mail si pe baza lui a platit beneficiarul..
devizul este foarte detaliat, cu toate serviciile care urmau a fi prestate pe parcursul celor 6 luni. Daca dupa o luna, beneficiarul nu mai vrea acele servicii, eu ca prestator, dispus sa fac aceleasi servicii in alte locatii, de ce sa fiu nevoit sa dau banii inapoi?
Ideea a fost urmatoarea. Pe baza unui deviz de lucrari trimis beneficiarului, s-a specificat ca daca acel deviz se plateste in avans, se face o reducere. Practic, factura platita este suma cu reducere. Beneficiarul s-a razgandit. Desi s-a propus verbal sa se faca aceleasi servicii la alte locatii, el a refuzat.
Un srl emite o factura pentru prestari servicii catre un alt srl beneficiar, care plateste factura in avans. Prestarea serviciilor trebuie sa se faca lunar, timp de 6 luni. Dupa o luna, prestatorul nu mai poate efectua nici un serviciu, pentru ca beneficiarul s-a razgandit. Prestatorul este obligat sa restituie vreo suma de bani beneficiarului?
Mentiuni.
1. pe factura nu se mentioneaza plata in avans
2 nu exista un contract semnat
3 exista un istoric pozitiv al relatiei dintre cele 2 srl-uri
In cazul de fata, societatea este infiintata din 2012 si are deschis un punct de lucru. Administratorul, care este si asociat cu 95% din partile sociale are cazier fiscal din cauza datoriilor la o alta firma. Momentan se doresc 2 lucruri pentru societatea din 2012.
1. Deschiderea unui al doilea punct de lucru. Este posibil acest lucru in situatia data?
2. Modificarea datelor referitoare la punctul de lucru existent, mai exact a codurilor caen pentru activitatea de la acel punct de lucru. Este posibil acest lucru?
Intrebare suplimentara: daca contractul de inchiriere pentru punctul de lucru existent expira, el poate fi prelungit si deci inregistrat la registrul comertului, chiar daca administratorul / asociatul are cazier fiscal?