Un srl emite o factura pentru prestari servicii catre un alt srl beneficiar, care plateste factura in avans. Prestarea serviciilor trebuie sa se faca lunar, timp de 6 luni. Dupa o luna, prestatorul nu mai poate efectua nici un serviciu, pentru ca beneficiarul s-a razgandit. Prestatorul este obligat sa restituie vreo suma de bani beneficiarului?
Mentiuni.
1. pe factura nu se mentioneaza plata in avans
2 nu exista un contract semnat
3 exista un istoric pozitiv al relatiei dintre cele 2 srl-uri
daca nu ati incheiat niciun contract, iar pe factura nu se specifica ca plata efectuata reprezinta pretul prestatiilor achitat in avans pe cele 6 luni, nu aveti ce sa mai restituiti beneficiarului
Ideea a fost urmatoarea. Pe baza unui deviz de lucrari trimis beneficiarului, s-a specificat ca daca acel deviz se plateste in avans, se face o reducere. Practic, factura platita este suma cu reducere. Beneficiarul s-a razgandit. Desi s-a propus verbal sa se faca aceleasi servicii la alte locatii, el a refuzat.
devizul a fost trimis pe mail si pe baza lui a platit beneficiarul..
devizul este foarte detaliat, cu toate serviciile care urmau a fi prestate pe parcursul celor 6 luni. Daca dupa o luna, beneficiarul nu mai vrea acele servicii, eu ca prestator, dispus sa fac aceleasi servicii in alte locatii, de ce sa fiu nevoit sa dau banii inapoi?