In primul rand,trebuie sa faca asociatia o comanda cu lucrarile solicitate,catre SRL.In baza comenzii SRL ar trebui sa emita un deviz estimativ cu lucrarile comandate si valoarea acestora,atat ca material,monopera,transport,utilaje,etc.si totalul lucrarii. In baza acestuia se intocmeste un contract de lucrari constructii ,daca va fi aprobat si semnat devizul de catre reprezentantii asociatiei . Dupa aceea,lunar, SRL va face situatie de lucrari cu lucrarile efectuate,insusite prin semnatura si stampila de catre asociatie,care va sta la baza intocmirii facturii de catre SRL . Daca in contractul incheiat este prevazuta plata unui avans,inainte de inceperea lucrarilor,acesta se va putea face numai in baza unei facturi de avans.Aceasta factura de avans,va fi scazuta ca valoare in prima factura cu lucrarile efectuate. La finele lucrarii,se va face de catre constructor ^proces verbal la terminarea lucrarii^,in acesta fiind trecute toate situatiile de lucrari intocmite anterior,deci valoarea totala a lucrarilor executate. Dupa semnarea acestuia de ambele parti,se vor regulariza eventualele sume neachitate. Daca SRL acorda garantie pentru lucrarile efectuate(asa ar trebui sa fie),garantia se va retine din valoarea lunara a facturilor. La expirarea termenului de garantie,sumele retinute anterior se vor restui SRL,dupa ce vor fi executate eventualele lucrari efectuate necorespunzator,rezultate din intemperii sau conform altor clauze prevazute in contractul incheiat cu acesta.