Buna ziua,
ma confrunt cu urmatoarea problema ; o firma mi-a emis o factura de prestari servicii intretinere . Prestarea s-a facut in urma unei discutii telefonice in care am expus problema dar nu am convenit vreun pret,nu am dat vreo comanda si nu am semnat vreun contract.Au venit, au prestat serviciile in doua etape si mi-au trimis devizul si factura via email.Am constatat ca devizul/factura sunt umflate ca pret pe ora manopera si ca numar de ore (cand au venit a doua oara 2 insi au facut cama aceeasi treaba ca un ins prima oara).De exemplu doi insi au prestat cca 1,5 ore dar pe deviz apar 3 ore.Motivatia verbala a patronului: pai timpii de transport,benzina samd.Precizez ca manopera pe ora inscrisa este mare 15 euro/ora fara TVA si consider ca nu se justifica sa platesc si timpii de transport,benzina etc.Precizez ca singura comunicare scrisa a mea cu ei a fost faptul ca le am dat pe whatsapp datele firmei.Mai precizez ca am mai colaborat sporadic in trecut cu respectiva firma tot fara contract sau comanda dar nu au sarit calul ca acum.Nu am semnat de primire factura.Daca au trimis factura pe email si nu o platesc pana nu corecteaza devizul ce risc?
~ final discuție ~