avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 455 soluții astăzi
Forum Activitate user280

Activitate user280

Buna seara. Sunt informatician in invatamant de peste 15 ani (fac parte din categoria personalului didactic auxiliar la fel ca secretarele si contabilele) si am gradul didactic maxim. Doresc sa ma mut in alt judet din motive personale. Momentan nu exista post liber de informatician la nici o scoala gimnaziala sau liceu pentru a initia procedura de transfer. Ma intereseaza sa stiu daca exista posibilitatea sa ma transfer la catedra ca personal didactic de predare (profesor). Multumesc anticipat pentru raspuns.
Răspuns la discuția Plata salariu studii superioare
user280 a scris:

Buna ziua. Lucrez ca informatician la un liceu din Romania (8 ore pe zi si NU PREDAU). Am terminat liceul de informatica si facultatea de turism. Ma intereseaza sa stiu ce trebuie sa fac pentru a fi platit cu studii superioare: masterat sau postuniversitara? Va multumesc.

Am citat mai sus modul in care am inceput acest subiect de discutie intrucat constat ca nu am fost clar inteles. Lucrez la un liceu de stat si NU MA INTERESEAZA SA DEVIN PROFESOR. Vreau doar sa raman informatician (personal didactic auxiliar), sa lucrez in continuare 8 ore pe zi (FARA A PREDA LA CLASA) si sa stiu ce trebuie sa urmez pentru a fi luat in considerare cu studii superioare la salarizare.
stanescucristiana a scris:

Nu conteaxa ce urmati master sau studii postuniversitare,specialitatea informatica tot nu veti fi platit pe studii superioare.

Daca eram profesor conta postuniversitara? Eram considerat cu studii superioare in domeniu?
Am studii superioare dar nu in domeniul in care lucrez. De aceea nu sunt platit corespunzator. Intrebarea mea ramane in picioare: masterat sau postuniversitara? Va multumesc.