avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 437 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Plata salariu studii superioare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Plata salariu studii superioare

Buna ziua. Lucrez ca informatician la un liceu din Romania (8 ore pe zi si NU PREDAU). Am terminat liceul de informatica si facultatea de turism. Ma intereseaza sa stiu ce trebuie sa fac pentru a fi platit cu studii superioare: masterat sau postuniversitara? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:26, 25 Iulie 2015
Salariile in sectorul bugetar sunt stabilite prin lege, chiar daca aveti studii superioare.
In sectorul privat, angajatorul are obligatia de a acorda salariul minim brut pe economie indiferent de ce studii aveti.
Am studii superioare dar nu in domeniul in care lucrez. De aceea nu sunt platit corespunzator. Intrebarea mea ramane in picioare: masterat sau postuniversitara? Va multumesc.
Fata de salarizare, raspunsul va fi acelasi.
Singura solutie va sa negociati salariul in cazul sectorului privat.
Puteti urma oricare din cele doua forme de invatamant.
Puteti urma o reconversie profesionala , timp de doi ani pe informatica . Reconversia profesionala in informatica gasiti la Facultatea de Constructii din Bucuresti- Lacul Tei.
Astfel veti fi obligat sa urmati cursurile Facultati de Informatica.
Nu conteaxa ce urmati master sau studii postuniversitare,specialitatea informatica tot nu veti fi platit pe studii superioare.
Ultima modificare: Joi, 23 Iulie 2015
stanescucristiana, utilizator
stanescucristiana a scris:

Nu conteaxa ce urmati master sau studii postuniversitare,specialitatea informatica tot nu veti fi platit pe studii superioare.

Daca eram profesor conta postuniversitara? Eram considerat cu studii superioare in domeniu?

Alte discuții în legătură