DOMNULE PARTE VATAMATA, puteti sa imi spuneti daca exista legatura intre persoana de la casa de schimb si cetateanul/cetatenii cumparatori? Ati facut vreun contract intre dumneavoastra ci cel care v-a vandut-o? Ati facut vreun contract intre dumneavoastra si cumparator? Ati facut poza cu telefonul macar de pe actul de identitate al cumparatorului?
Daca stiti cum, inceracti cu o petitie in limba franceza sau engleza catre Parlamentul European si spuneti ca nu puteti sa luati legatura cu Interpolul, povestindu-le cat mai pe scurt si esentialul! Insa va sfatuiesc sa nu faceti petitia pana nu lamuriti cat de cat, problemele ridicate mai sus. Insa va sfatuiesc sa nu faceti petitia pana nu verificati daca exista email cu Interpolul. Cat despre audienta la seful IPJ, nu isi are rostul din ... o groaza de motive. Pt. alte informatii puteti sa contactati oneromanianlawyer.
In cazul in care cumva "AVLIL" sunteti avocat as dori din toata inima ca filozofia dumneavoastra sa plece de la principiul din Art. 4 alin. 2 din Noul Cod de Procedura Penala : "Precizez ca nu fac drept penal si, asadar, nu ma pricep prea mult, insa asa cum ati pus dv. problema, daca simplul refuz in caz ca etilotestul arata 0% e infractiune, dupa mine e infractiune" . Sa numai spuneti pe prezumtia ca daca etilotestul arata 0 atunci refuzul de a merge la recoltare este infractiune. Macar spuneti ca poate exista o singura situatie si anume cand exista suspiciune de consum de substante narcotice. Daca politistul are in sa convingerea ca etilotestul nu functioneaza are dotarea si sa beneficieze din plin - astfel ca poate chema, aduce un alt etilotest. Sau sa indice invinuitului sa mearga la sediul politiei pentru a fi testat cu un alt etilotest daca vorbim de alcool. Referitor la intrebarea daca a avut avocat? nu vreau sa va detaliez dar cu siguranta a existat avocat in cauza : ales sau din oficiu.
Instanta este in eroare atata timp cat nu a facut verificari in cadrul cercetarii judecatoresti : De ce nu au asteptat polististii si o ora daca este necesar? De ce nu au procedat ca in cazul unei infractiuni constatate in flagrant, de ce nu au intrat in casa? Ori nu au avut convingerea asupra probatoriului nici ei - politistii? Un lucru ne lipseste totusi si care nu il avem in cunostinta de cauza si anume declaratiile martorilor cu privire la 1. modalitatea conversatiilor. 2. procedurii de suflare in etilotest, 3. precum si asupra momentului plecarii din fata politistilor care teoretic totusi ar fi putut impiedica plecarea de pe loc a inculpatului? Consider ca pentru a sti realitatea juridica trebuie vazut dosarul si dupa aceea se poate afirma convingator daca este eroare judiciara si nu cum am pus intrebari de ipostaze mai sus.
Draga domnule li s-a solicitat politistitlor sa arate de ce nu v-au asteptat, au avut apel de 112, aveau misiune etc.? In alta ordine de idei, ati fi putut sa solicitati si daca paznicul - politist local era trecut in fisa de misiune? Vi s-a solicitat sa semnati rezulatatul imprimat de etilotest? Caci trebuia imprimat pw hartie cu o mini imprimanta din dotarea politiei - un rezultat de etilotest!
sincer nu inteleg expunerea, insa un prim aspect este ca orice utilizare de date personale (in speta : datele personale ale copilului) atata timp cat nu sunt din motive de ordine publica etc. ele nu pot fi transmise fara o notificare cel putin catre autoritatea de spuraveghere, insa pana a sesiza autoritatea trebuie sa sesizati operatorul din care face parte politistul
Poate raspunde penal cineva care nu poate accesa Conventia rutiera de la Viena 1968?
(poate raspunde cineva cu text de lege la intrebarea mea, caci : Art. 82 alin. 2 din O.U.G. Nr. 195/2002 face trimitere la respectarea actului legislativ - tratat multilateral - "Conventia privind circulatia rutiera incheiata la Viena in 1968" , iar aceasta Conventie Viena 1968 - nu se regaseste la Monitorul Oficial al Romaniei si deci raspunde penal de exemplu in cazul numerelor galbene inmatriculate in Germania, si nerecunoscute fara nici un act normativ de catre M.A.I, Romania?)
ART. 82
(1) **) Autovehiculele, tractoarele agricole sau forestiere şi remorcile înmatriculate în România pot trece frontiera de stat pe drumurile publice, dacă îndeplinesc condiţiile cerute pentru a fi admise în circulaţia internaţională, iar conducătorii lor posedă permis de conducere valabil în condiţiile stabilite prin tratatele la care România este parte sau care este eliberat de autorităţile competente ale statelor membre ale Uniunii Europene ori Spaţiului Economic European sau a cărui valabilitate este recunoscută în aceste state pe bază de reciprocitate.
(2) **) Autovehiculele, tractoarele agricole sau forestiere şi remorcile înmatriculate în alte state pot trece frontiera de stat şi pot circula pe drumurile publice din România, dacă îndeplinesc condiţiile tehnice prevăzute în Convenţia asupra circulaţiei rutiere, încheiată la Viena la 8 noiembrie 1968 şi ratificată de România prin Decretul nr. 318/1980, dar numai pe perioada cât sunt asigurate pentru cazurile de răspundere civilă ca urmare a prejudiciilor produse prin accidente de autovehicule.
Atata timp cat Convenţia asupra circulaţiei rutiere, încheiată la Viena la 8 noiembrie 1968 - un act normativ ce nu este publicat in forma oficiala in Monitorul Oficial al Romaniei, ( atentie nu este relevant ca un act normativ sa-l gasesti pe nu stiu ce site si nu stiu in ce forma! ).