avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 951 soluții astăzi
Forum Activitate EK90

Activitate EK90

Răspuns la discuția Lamurire situatie produs
Multumesc pentru raspunsul rapid! M-am gandit sa depun o plangere, dar nu stiu daca o mai pot face dupa ce semnez pentru primirea produsului. Ma gandesc sa nu se considere ca prin semnatura am fost deacord cu situatia. In schimb daca nu semnez nu pot lua factura produsului pentru ca este la ei. Am sa incerc totusi sa iau un aparat foto la mine sa sa fac o fotografie facturii.
Buna ziua! Va scriu aici deoarece ma confrunt cu o situatie a unui produs trimis in service in perioada de garantie. Povestea este asa:
In data de 20.01.2015 am dus la unul din magazinele (ILEX GSM) de unde am cumparat, un telefon mobil Motorola deoarece avea probleme cu touchscreen-ul. A fost luat de magazin si mi-au dat proces verbal de predare - primire. In data de 26.01.2015 (dupa 6 zile) primesc telefon de la ei ca nu pot trimite produsul la service pentru ca nu are certificat de garantie. Le-am spus ca nu am primit la cumparare, au completat ei unul acolo si l-au trimis la service in data de 05.02.2015. Pe 09.02.2015 primesc telefon de la magazin si imi spun ca produsul a revenit din service si-l pot ridica. Pe data de 10.02 am fost sa-l ridic, dar avea aceeasi problema (nu functiona touchscren), drept pentru care l-am lasat la ei in continuare spre a fi retrimis la service. Dupa cateva zile am sunat la ei sa mai intrb de starea produsului, dar raspunsul era: "va contactam noi in cel mai scurt timp" si bineinteles ca acest lucru nu se intampla. Am sunat la ei pe 18, 23 si 27 feb. si nu am primit nicio infomatie. In cele din urma am cautat service-ul autorizat Motorola si am sunat acolo. Am aflat ca telefonul a ajuns la ei a doua oara in data de 19.02.2015 (deci a stat 9 zile in magazin) si ca i se va inlocui placa de baza. Ieri (02.03.2015) am primit SMS de la service ca telefonul este reparat, dar pana acum magazinul nu m-a anuntat ca il pot ridica.
Una peste alta telefonul a stat la ei de pe data de 20.01.2015 pana probabil maine sau poimainte. Am incercat sa le spun ca am sa ma adresez ANPC-ului cu privire al faptul ca a fost depasit termenul de 15 zile calendaristice, dar cei din magazin mi-au spus ca nu am cum sa fac acest lucru din doua motive. Primul ca nu am factura deoarece e la ei si al doilea ca teelfonul nu a stat efectiv in service mai mult de 15 zile.
Ce pot face in acest caz pentru a-mi recupera banii sau pentru a mi se inlocui produsul? Ma gandesc ca daca telefonul ajunge la magazin si eu semnez ca l-am ridicat nu mai pot pretinde inapoierea banilor.
Multumesc, o zi buna!
Salutare! De cateva zile mi-am inceput serviciul la o firma situata in apropierea unui supermarket (Auchan) unde merg pt. a servi masa in pauza. Problema este ca sistemul anti-furt al magazinului se declanseaza din cauza cartelei de acces pe care o port asupra mea. Nu am cum sa plec fara cartela in pauza pt. ca nu mai pot intra in sediul firmei. Am inceput sa anunt agentii de pana sa intru in magazin ca sistemul se va declansa, acestia aparent inteleg problema, dar la iesire ma pun sa le prezint tot ce am in buzunare, inclusiv in portofel. Situatia penibila este ca au un fel de birou langa intrarea magazinului si acolo te pun sa iti intinzi tot ce ai. Intr-un fel ma simt aiurea pt. ca oamenii trec si se uita la un "hot prins".
Pe de o parte ii inteleg si pe ei ca isi fac datoria, dar astazi am patit-o a treia oara consecutiv chiar daca le arat ca fara cartela aparatele nu mai "tiuie". Pot refuza un astfel de control? Care pot fi consecintele?
Pt. cei interesati este vb. de supermarketul Auchan din incinta AFI Controceni.