avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 321 soluții astăzi
Forum Activitate Cld_gabriela

Activitate Cld_gabriela

Am trecut cu bine situatia creata de defectiunea constatata in sensul ca ne-a dat alt televizor,nu mai aveau decat cel expus dar am acceptat.
Situatia s-a desfasurat astfel: am fost la Protectia Consumatorului fara a face o sesizare si s-a constatat ca nu era completat certificatul de garantie .Amenda ar fi fost de la 5000-25000 lei ceea ce nu cred ca si-ar fi dorit nici un angajat al acestui "gigant".
Am revenit la magazin si s-au uitat pe camere,au vazut momentul vanzarii ....si au acceptat schimbarea produsului.
Sper sa fie bine! O zi minunata sa aveti cu totii!
Repet ,nu era in cutie,in cartea cu instructiuni sau odata cu factura si chitanta nici un certificat de garantie, ba mai mult ni s-a precizat cand sa venim sa il luam.
Corect dar stampila vanzatorului tot ar trebui sa o poarte acest document si data vanzarii produsului,cel putin asa vad pe alte certificate de la alte produse cumparate
Multumesc,as dori sa stiu daca lipsa conformitatii cuprinde si lipsa certificatului de garantie care chiar daca ar fi trebuit sa imi fie dat nu ar fi fost valabil fara stampila vanzatorului si semnatura cumparatorului.
Maine voi sti si pozitia sefului care trebuie sa ia decizia.Astazi doream doar sa ma documentez despre prevederile legale si opiniile specialistilor in aceasta situatie.Multumesc pentru raspunsuri.
La acest "gigant" lucreaza niste oameni...romani.Fiind foarte aglomerat au facut acest gest de a nu imi elibera certificatul de garantie.Banuiesc(nu sunt sigura) ca acest certificat are un duplicat sau o copie ,deci ar trebui sa imi faca si ei dovada ca mi-a fost eliberat un asemenea document.Ba mai mult aceste raioane sunt supravegheate cu camere video si se poate vedea circuitul documentelor pe de-o parte si modul de manipulare(nu si puterea impactului sau a presiunii pe ecran care ar fi generat aceasta defectiune).Televizorul nu prezinta nici o urma vizibila pe carcasa de izbire....
Am cumparat un televizor LCD la 3999 din Carrefour ,l-au probat pe bancul de proba si parea a fi in regula.L-au luat tot ei de pe bancul de proba si l-au pus in cutie.Nu am fost atenta la modul cum l-au manevrat dar acasa l-am scos din cutie si am observat in coltul din dreapta sus pe ecran ca are o pata de 5 cm2 .L-am pus in functiune si pe ecran a aparut ca o spirala care se marea.
Imaginea era acolo compromisa.
L-am impachetat l-am dus la magazin dar nu era seful de magazin si angajatul nu mi l-a primit. Ce drepturi am si cum ar trebui sa abordez problema.
Mentionez ca la cumpararea produsului nu mi s-a eliberat certificatul de garantie spunandumi-se sa revin pe data de 30.11 .2014 cu factura sa mi se elibereze un certificat.