Avem o solicitare pentru inchirierea laboratorului de informatica, dupa orele de curs, pentru o perioada de 8 zile. Ce demersuri trebuie sa faca scoala, in acest sens. Fiind vorba de o perioada scurta de timp, procedura de inchiriere se poate realiza doar cu acordul CA, fara implicarea Consiliului Local? Multumesc.
Cu multumirile de rigoare, va rog sa ma corectati/completati referitor la adresa pe care o voi solicita CL:
Catre,
CL al comunei...
In atentia dl primar......
Referitor la HCL nr..../........ prin care aprobati transportul elevilor de la Gradinita....., la Gradinita........, avand in vedere atributiile ce va revin conform Art.36 alin.2 din Legea 215/2001, va solicitam punctul de vedere si adoptarea masurilor legale cu privire la cei doi angajati ai structurii in cauza: 1 cadru didactic supliitor respectiv 1 ingrijitor cu 0,5 norma. Precizez faptul ca HCL emis la data de 11.11.2014, nu constituie temei legal in vederea incetarii CIM ale celor 2 angajati, iar scoala- in calitate de angajator, in contextul actual, nu poate pune in aplicare legislatia in vigoare, inclusiv modificarea statului de functii.
"Consiliul local exercită următoarele categorii de atribuţii:
a) atribuţii privind organizarea şi funcţionarea aparatului de specialitate al primarului, ale instituţiilor şi serviciilor publice de interes local şi ale societăţilor comerciale şi regiilor autonome de interes local;"
Asa cum am precizat, exista HCL care presizeaza faptul ca "se aproba transportul copiilor...Cu ducerea la indeplinire primar si director...". Sa inteleg ca mai trebuie sa emita alta HCL?Ce trebuie sa prevada ea?Imi cer scuze, dar se pare ca acel CL nu prea stie ce are de facut...Mie mi s-a pus in vedere sa pun in aplicare HCL privind transportul copiilor de la o locatie la alta, fara s ase gandeasca la consecinte (concediere individuala etc).
Imi puteti preciza CONCRET articolul, sa nu fie confuzii...nu am mai avut tangenta cu acea lege.
In ce moment intervine scoala, respectiv inspectoratul scolar?
Multumesc pentru raspuns.
Mentionez faptul ca HCL nu face referire la desfiintarea postului ci "Se aproba transportul copiilor de la Gradinita....la Gradinita...".
Nu trebuie modificat si statul de functii?Care e temeiul legal pentru efectuarea modificarii?
Pe considerente administrative, ca urmare a unei Hotarari a Consiliului Local,s-a aprobat transportul prescolarilor de la o structura la gradinita ce apartine de scoala cu pj, cu punerea in aplicare a HCL la data emiterii ei, adica, acum, Precizez ca la structura respectiva exista un post didactic (1 educatoare)+ 0,5 nedidactic (ingrijitor) iar la noua locatie nu e nevoie de un alt ingrijitor deoarece ingrijitoarea existenta acolo se incadreaza normativelor.
Intrebari:
1. care sunt pasii procedurali ce trebuie parcursi in cazul ingrijitoarei, pentru incetarea CIM (art 65)?
2. daca parintii prescolarilor refuza transportul, cadrul didactic suplinitor si va pierde postul? cum se procedeaza in acest caz?
Multumesc anticipat.