Multumesc pentru raspuns.
O.G.99/2000, Art 6, alin (2) spune:
"Exercitarea activitatii de comercializare in zone publice este supusa acordului autoritatilor administratiilor publice locale sau ale ...."
Alte referinte nu gasesc cu privire la necesitatea acordului de functionare.
De unde rezulta necesitatea acordului de functionare pentru birou in situatia in care exista angajati? (nu ne referim la servicii de birou oferite publicului).
De asemenea unde este reglementat faptul ca numai activitatile pe care "efectiv le desfasuram" necesita acord de functionare?
juridic dana a scris:
Pentru desfasurarea activitatilor la sediul social sau punct de lucru aveti nevoie de autorizatia de la primarie si fisa de valabilitate a acesteia.
In cazul in care nu desfasurati toate activitatile autorizate prin certificatul constatator eliberat de ORC, veti intocmi dosarul de autorizare la primarie doar pentru activitatile pe care efectiv le desfasurati.
Pentru activitati de birou este necesara autorizarea in situatia in care aveti angajati in locatia respectiva.