Marți, 15 aprilie, are loc evenimentul: Reges-Online - Care sunt noutățile și cum abordăm tranziția la noul registru de evidență a salariaților.Participă →
Buna ziua,
Detin o firma a carei obiect de activitate este:
5185 Comert cu ridicata al altor masini si echipamente de birou,
7250 Intretinerea si repararea masinilor de birou, de contabilizat si a calculatoarelor,
7133 Inchirierea masinilor si echipamentelor de birou, inclusiv a calculatoarelor.
La sediul social avem organizat biroul si depozitam echipamentele ce urmeaza a fi vandute sau inchiriate, inclusiv materiale consumabile pentru ele. Tot in acest spatiu efectuam reparatiile la aceste echipamente (doar care sunt proprietatea noastra nu primim comenzi de la terti). Activitatea de vanzare, service si inchiriere se desfasoara exclusiv la sediile clientilor.
Avem autorizatie de functionare obtinuta prin declaratie pe proprie raspundere de la ORC pentru activitatile enumerate mai sus, una pentru sediu si inca una pentru sediile clientilor/in afara sediului propriu. Desi activitatile respective nu se desfasoara la sediu, am considerat ca e mai bine asa.
Primaria sustine ca odata ce suntem autorizati la sediu cu niste activitati la care face referire O.G.99/2000 suntem obligati sa obtinem acord de functionare (chiar daca in fapt nu desfasuram aceste activitati). Conform Art. 9 al aceste O.G. suntem obligati sa afisam orarul de functionare si sa asiguram respectarea lui.
Dar noi nu lucram cu publicul si nu putem asigura respectarea unui program pentru ca suntem 3 persoane care desfasuram activitate in teren. Astfel am fi predispusi sanctiunilor legale.
Ce ma sfatuiti?
Cod caen
beatrice_popa
As dori sa adaug la obiectul principal de activitate - 7481, activitati fotografice, codurile CAEN care sa permita desfasurarea tuturor activitatilor specifice ... (vezi toată discuția)