In primul rand multumesc pentru raspunsuri
1 prima intrebare pentru domnul Adam Grecu Adam Grecu a scris:
. Daca se hotaraste ca aceasta constructie este utila (tabel cu semnaturi pentru pastrarea constructiei in procent de 50%+1, in care proprietarii de la ultimul etaj trebuie sa fie de acord in mod obligatoriu), trebuie sa prezentam la primarie urmatoarele documente:
- o copie a procesului verbal al sedintei;
- o copie a tabelului nominal cu semnaturile proprietarilor din care sa rezulte hotararea acestora de mentinere a constructiei;
In baza acestor documente, se poate solicita de la primarie un Certificat de urbanism care va cuprinde toate documentele necesare obtinerii unei Autorizatii de construire.
Precizarea care ma nedumereste este necesitatea acordului tuturor celor aflati la ultimul etaj, puteti va rog sa imi oferiti o referinta, din lectura mea a legii asociatiei am inteles doar de majoritatea tuturor proprietarilor
2 ynocentta multumesc pentru raspuns. Desigur daca nu voi găsi înțelegere de la vecini va trebuii sa dezafectez acea constructie
Buna ziua! Locuiesc intru-un bloc de 4 etaje la ultimul etaj. Blocul este unul vechi și are probleme cu hidroizolația. Trei din cei patru care locuim pe același etaj avem problema aceasta și am propus celorlalți proprietari reabilitarea spațiului în repetate rânduri și lor și asociației de proprietari. In urma refuzurilor de implicare materiala președintele de asociație a întocmit un proces verbal în care fiecare a însemnat ca refuza contribuția la procesul de reabilitare. In urma acestui proces verbal am rămas noi cei 3 vecini dintre care 2 au reabilitat cu carton bituminat( dar in continuare au problema ) iar părintii mei au decis sa reabiliteze construind o șarpanta de 1m pe bucata asociata apartamentului nostru.Problema a dispărut pentru mine în urma reparației.(data finalizării constructivei noiembrie 2015)
Cel de-al patrulea vecin s-a plâns ca începe de câteva luni sa aibă probleme si mi-a reproșat ca în urma construcției are acesta problema si ca de 20 de ani nu avut probleme. I-am explicat ca nu ar fii problema mea din moment ce după ce am realizat construcția acesta nu avea nici o problema.
Acesta în urma refuzului meu de a găsii o soluție pentru el a depus o plângere la primărie.
Acum am niște întrebări:
Construcția este realizata de o firma care a oferit factura pentru aceasta si la momentul acela a precizat ca dacă construcția este sub 1.5 m nu necesita autorizație .Care sunt demersurile legale în a obține autorizația de construcție ? (proprietatea fiind una comuna , necesita acordul tuturor proprietarilor sau al majorității).
Din discuția cu persoana care a venit de la primărie am înțeles ca dacă vecinul retragerea plângerea și nu se ajunge la constatare nu se fac demersuri de demolare sau alte chestii.
Tot anul acesta am fost la asociatie sa platesc , intreband daca am restante la plata insa doamna de la caserie imi facea un total , se uita pe calculator si imi spunea suma. Acum in ultima luna mi-a comunicat ca am suma de sus restanta...
Buna ziua, de curand a fost tatal meu la acociatia de locatari sa plateasca intretinerea si apa/canal ,fiind instintat ca are o restanta de plata de 4320 lei.
Nedumerit tatal meu cere o listare a platilor si chitantelor platite de familie pana la data curenta, in raport apare din 2009 (de cand au achizitionat un sistem informatic la sediul lor ) o restanta de 50.91 lei l-a care au aparat pe perioada aceasta penalizari + normalizari de consum cu un quantum de 660 lei pe perioada de 4 ani si jumatate. Tatal meu plateste odata la 2 luni de fiecare data neavand restante pentru neplata de atunici .
Am mai multe intrebari daca ma poate lamurii cineva:
1. Nu am primit nici o instiintare scrisa ca as avea aceasta restanta in toti acesti 4 ani ,se trimit astfel de instiintari ?
2 . Contabila nu mi-a cominicat niciodata ca as avea ceva de plata cu toate ca de fiecare data am intrebat-o express daca mai avem ceva de plata ?
3. Daca se pune problema de a fii o greseala la cine trebuie sa merg si cu cine sa vorbesc/sa fac cerere( Doamna care se ocupa cu platile probabil casiera/contabila sau ambele , am avut un conflict cu ea deoarece pe sistemul vechi ea punea o valoare estimativa a consumului de apa figurand in registre cu o diferenta fata de valoarea reala din apometru de peste 300 m3 de apa )?
Pecizez ca administratorul nu a afiseaza tabelul cu fiecare locatar cat are de platit (comoditate,prostie ) in bloc .