avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 455 soluții astăzi
Forum Activitate Anakina35

Activitate Anakina35

Buna ziua,
Unde si cum se poate contesta o decizie a conducatorului unitatii , care implica o alta fisa a postului , deci o modificare a contractului de munca . Decizia poate fi primita cu obiectiuni ? Multumesc .
Buna ziua, revin cu acest subiect. Am intrebat la institutii din tara si acestia ne-au comunicat ca au ca manager de proiect director economic/ director tehnic / director medical . In institutia noastra cei care fac parte din comitetul director nu doresc sa faca parte din comisie si au numit alte persoane din compartimente diferite, pe motiv ca sunt conflicte de interese, dar nu au dovedit cu nimic acest lucru. Credeti ca este normal ca cineva care nu are cunostinte in domeniul PNRR sa fie numit manager de proiect ? Pentru ca discutiile referitoare la proiect se desfasoara de un an de zile dar cel care a fost numit nu a fost solicitat sa participe niciodata la aceste sedinte . Ce se poate intampla daca nu semneaza decizia de numire in comisie ? . Multumesc .

Cornel Vasile a scris:

in general, se solicita studii superioare.

Ce pregatire trebuie sa aiba un manager de proiect pentru fonduri europene -digitalizare ? De asemenea si cei care fac parte din echipa . Multumesc
Buna ziua, la o institutie publica care are aprobate fonduri prin PNRR poate fi numit ca manager de proiect managerul institutiei ? De asemenea in cadrul comisiei poate fi numit ca membru directorul financiar ? Multumesc anticipat .
Răspuns la discuția fisa postului
Buna ziua,
Am aceeasi intrebare referitoare la modificarea fisei postului . Este legala formularea in fisa postului unui angajat al serviciului RUNOS : " ori de cate ori este nevoie preia din atributiile persoanei care lucreaza la achizitii in baza unei decizii de atribuire de noi responsabilitati" ?
Cred ca se incalca Codul Muncii , fiindca felul muncii este total diferit , atributiile sunt total diferite si chiar locul muncii este altul, fiind alt compartiment . Va multumesc anticipat .
Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema : un cetatean roman care a lucrat in strainatate, a suferit un accident la locul de munca , in urma cu doi ani si a primit pensie de handicap din tara unde a lucrat . Anul acesta a primit de la ANAF o notificare prin care este solicitat sa depuna declaratia unica pentru venituri realizate in strainatate.
1.Este corect sa fie notificat , avand in vedere ca intre tara respectiva exista o conventie pentru evitatarea dublei impuneri ?
2. Pensia de handicap este asimilata in declaratia unica la Pensii ( din cate am citit se refera la pensii pentru limita de varsta) ?
3 . Pensia de handicap nu este scutita de impozitare ?
Multumesc anticipat
Contractul de munca a fost suspendat pe o perioada de 3 luni in care am fost numita prin ordin de ministru in functia de conducere interimar. In Revisal contractul initial apare ca fiind suspendat pe o perioada de 3 luni . Dar perioada in care am ocupat functia de conducere nu se regaseste ca fiind operata nicaieri in Revisal . Cum ar trebui sa procedez ? Mentionez ca am mai lucrat intr-o alta institutie publica , unde am avut am avut contractul suspendat pentru o perioada, in care am ocupat o functie de conducere cu contract de administrare si aceasta perioada este operata in Revisal.
Buna ziua, am o intrebare privind Revisal . Un contract pe perioada determinata poate fi suspendat pentru a ocupa prin numire o functie de conducere interimara ?
Buna ziua, va rog o lamurire in privinta umatoarei probleme : o persoana aflata intr-o anumita functie intr-o institutie publica a dat concurs pe un post vacant scos la concurs . Ulterior nu s-a prezentat la post , ramanand pe postul detinut inainte . Contractul de munca pe noul post a fost incheiat si a fost operat in Revisal . Intrebarea este daca acest post este considerat ocupat sau vacant si in ce conditii persoana care a dat concurs poate sa il revendice in prezent , avand in vedere ca a trecut un an de la acel concurs. Dintr-o eroare in Revisal contractul nu a fost incheiat .
Cum se procedeaza in cazul unor facturiere care au fost primite cu seria si numarul gresite astfel: dupa zece facturi cu seria si numarul corect in carnet apar inca zece care pe primul exemplar/alb si al doilea/roz seria si numarul sunt corecte dar exemplarul trei/verde este tiparit cu susul in jos :) iar seria si numarul sunt cu totul altele decat de pe ex 1 si 2. Cum ar trebui sa procedam in acest caz , le anulam pe cele tiparite gresit si completam in continuare ? Multumesc.