avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 799 soluții astăzi
Forum Activitate cipy35

Activitate cipy35

Buna ziua. Lucrez ca sofer la o firma mica de 4 camioane, de curand am lovit masina iar patronul vrea sa mi retina din salariu bani care merg la reparati. Mentionez ca masina are CASCO si intrebarea mea este normal sa mi opreasca bani de reparatie??
Buna Ziua
Am si eu o intrebare legata de succesiune dar mai intai sa va spun povestea.
Noi suntem doi frati iar parinti nostri au decedat demult adika Tata in anul 1995 si mama in anul 2001.
Dupa decesul tatalui mama a facut succesiunea si sa impartit comform legi iar dupa ce a decedat eu cu fratele meu n am mai facut nimic.
Mentionez ca el este plecat in spania de peste 15 ani iar el nu a mai intretinut cu absolut nimic casa. In tot acest timp eu am intretinut absolut tot pt a fi locuibila fiind o casa batraneasca iar intrebarea mea ar fi urmatoarea.
As avea de castigat mai mult la un act de proprietate sau ca cota aparte sau am ceva de castigat in plus fata de el ma refer la imobil???

Astept un raspuns multumesc anticipat
noi nu ne putem intelege sub nici-o forma dar din toata povestea asta sotia pt ca a ingrijito pe mama inainte sa decedeze si dupa aceea ca am facut atatea pomenii si atatia banii cheltuiti nu-i revine si ei absolut nimic si aici nu ma refer la nici-o parte financiara?
Suntem doi fratii in care nu ne inteleg in partea de mostenire povestea noastra sta cam asa.....