probleme soft ...se restarta in mod repetat si pobleme la butonul on off nu mai functiona si in negatia de la service scria ca nu sunt piese disponibile ....dar m-am interesat la un prieten care lucreaza la un alt magazin de renume care vinde produse electronice si mi-a explicat ca daca nu pot sa imi schimbe produsul si nu alt model asemanator nu au incotro decat sa imi storneze factura sa imi inapoieze banii intr-un cont ...Luni ma voi duce la ei cu extrasul de cont si sper sa rezolv problema
Salut. Am luat un telefon Huawei Ascend P6 in noiembrie 2013 si are garantie pana in noiembrie 2015 pret de achizitie 1450 lei
In data de 29 .01.2015 am intampinat probleme cu el la soft si l-am dus la garantie la magazinul respectiv, a sosit azi in data de 14.02.2014 cu negatie de service ca nu mai poate fi reparat ca nu au piese si ca imi ofera alt telefon in valuare de 1450 lei . Am zis ca vreau tot un Huawei Ascend P6 si mi-au zis ca nu mai se afla in stocurile lor . Le-am zis ca vreau un Samsung Galaxy S4 la fel nu il au pe stoc in niciun magazin .... Eu sunt nemultumit deoarece ei in magazin nu au ce prezinta pe lista lor de telefoane ci au numai telefoane YEZ o firma necunoscuta si alte firme Allview Samsung dar ca performante mult mai scazute ca configuratia telefonului meu defect ..Acum in cazul in care nu pot sa imi inlocuiasca telefonul le-am spus sa imi dea banii inapoi si au zis ca nu pot sa imi dea banii inapoi ci ca trebuie sa imi iau un telefon de la ei . Cum ma indrumati sa rezolv aceasta problema. Sunt hotarat sa ma duc si la OPC dar pobabil o sa le dea o contraventie dar eu raman cu problema . Va rog sfaturi