avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 701 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters347196

Activitate ContSters347196

Buna ziua,
am mostenit un apartament la etajul 1 intrun bloc din centrul orasului. Proprietar la parter este un cabinet medical. Doctorul care acum a inchiriat cabinetul unei societati, a primit acordul pentru extindere de la mama mea, decedata, de la care eu am mostenit, si a construit pe domeniul public o extindere si o banca.
Care este forma legala prin care eu pot solicita desfiintarea constructiei si mai ales a bancii deoarece seara se aduna acolo persoane care fac galagie pana tarziu in noapte, ma ameninta ca urca la mine si nu mai pot avea nici o siguranta in casa mea. De unde pot obtine informatii referitor la certificatul de urbanism in baza caruia s-a modificat fatada blocului si cum poate fi acesta anulat.
Multumesc
Legea 71/2015 pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.83/2014 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2015, la art1. alin 5 prevede ca salariul sa fie adus la nivel maxim, la acelasi nivel functie/grad/treapta si gradatie incepand cu 1 mai 2015. Ce demersuri trebuie facute pentru a obtine salariul corect avand in vedere ce am patit la promovare. Este cineva specialist in resurse umane?
multumesc
In nov.2010 am sustinut examen de promovare din functia de referent treapta1A in functia de expert(actual specialist IT) asa se numea atunci.
Salariul nu mi-a fost modificat pentru ca nu permiteau conditiile.
Mi-au fost modificate atributiunile, adaugandumi-se ce facea o colega care s-a pensionat, mi s-a redus salariul cu 25%, ceea ce se cunoaste deja, mi s-au dublat atributiunile in fisa postului, si asa am dus-o pana in 2015 cand am cerut conducerii sa mi se modifice salariul corespunzator pregatirii si incadrarii pe post de acum 5 ani.
In raspuns conducerea invoca un ordin al ministrului justitiei 2596/C/2011, precum si faptul ca mi s-a spus de atunci ca nu mi se poate mari salariul examenul a fost dat pentru a cumula vechime pe post, si as adauga eu pentru a-mi incarca fisa postului.
Intrebarea este unde pot gasi acel ordin de ministru, si daca este cineva expert in resurse umne sa ma lamureasca ce se poate face.
Contextul economico-financiar invocat de conducere cum se poate interpreta intro baza legala, pe ce lege am fost eu incadrata si cum trebuia aplicata.
Sunt personal contractual.
Multumesc
Vă rog, să-mi răspundeţi daca eu pot desfăşura în condiţiile legislaţiei actuale, activitate de arhivare documente în funcţia de arhivar ca angajat al unei societăţi comerciale, in regim part-time, cu contract pentru cateva ore pentru arhiva proprie.
Dar ca angajat al unui operator economic prestator de servicii arhivistice,
in regim part-time, cu contract pentru cateva ore?
Consideraţi că este o situaţie de incompatibilitate dacă desfăşor activitatea de arhivar într-o societate comercială part-time în timp ce sunt angajată cu contract de munca ca personal contractual într-o institutie a statului pe funcţie de specialist IT?
Am lucrat ca arhivar 3 ani si am mentionat in cartea de munca, dar ca pregatire in perioada aceea am facut niste cursuri la Arhivele Judetene.
Multumesc