avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Activitate liviu2711

Activitate liviu2711

Salutare! Imi cer scuze daca intreb ceva despre care s-a discutat deja!
Doresc sa achizitionez un apartamen prin credit ipotecar. Apartamentul respectiv, care este vandut prin agentie imobiliara, este ipotecat de catre proprietar, contra sumei de o suta mii lei la o banca. Astazi, agentul imobiliar a venit la banca la care fac ipotecarul si a adus acordul bancii la care este ipotecat apartamentul, din care reiese ca eu voi plati datoria respectiva iar banca isi ridica ipoteca. Toate bune pana aici.
Problema este ca am vazut ca acel acord este incheiat intre o firma, la care este administrator proprietarul apartamentului, si banca care are ipotecat apartamentul. La o cercetare mai amanuntita, am aflat ca acea firma este in faliment si are datorii de peste 7 miliarde lei vechi, aceasta fiind data si in judecata pentru drepturi banesti mai demult.
Intrebarea mea este: dupa ce banca mea achita ipoteca apartamentului, exista posibilitatea ca mai tarziu sa am probleme legate cu apartamentul, din cauza firmei cu datorii la care actualul proprietar este administrator?
Răspuns la discuția Oferta de pe internet
Mersi. dar m-am uitat iar pe pagina lor si tot nu s-a modificat oferta lor magica, la mai bine de o ora. Ma gandeam sa mai dau odat comanda :)
Buna ziua. Am gasit o oferta irezistibila pe o pagina de internet cunoscuta si am comandat acea oferta, desi eram sigur ca este gresita de la ei si mi-a aparut un mesaj ca voi fi contactat de un operator. La aproximativ 10 min am fost sunat de acel operator si m-a intrebat daca confirm comanda. Initial am vrut sa zic imediat ca da, dar am intrebat iar daca este vorba de oferta pe care o vazusem eu pe pagina oficiala a lor si pe care o comandasem, cu pretul de 1 leu al produsului si un abonament de 100 si ceva de lei pe luna pe 2 ani, insa spre nesurprinderea mea operatorul a ramas mut cand a auzit ce am comandat eu si ca este imposibil sa fie aceea oferta si mi-a spus ca ma suna in 10 min, lucru care s-a intamplat. In cel de al 2 lea apel mi-a spus ca s-a consultat cu colegii si ca nu se poate onora comanda mea, deoarece este o greseala pe internet.
Bineinteles eu am replicat ca nu este greseala mea si eu am comandat ca un simplu consumator o oferta de pe pagina lor. Operatorul mi-a spus ca ma contacta alt coleg sa lamurim situatia, dar mai mult ca sigur ca nu se va onora comanda. Normal ca nu a mai sunat nimeni.
Intrebarea mea este : se poate face o plangere la protectia consumatorului pentru ca nu mi se onoreaza o comanda sau pentru ca am fost indus in eroare de greseala lor?
Va multumesc.