Buna ziua. Am gasit o oferta irezistibila pe o pagina de internet cunoscuta si am comandat acea oferta, desi eram sigur ca este gresita de la ei si mi-a aparut un mesaj ca voi fi contactat de un operator. La aproximativ 10 min am fost sunat de acel operator si m-a intrebat daca confirm comanda. Initial am vrut sa zic imediat ca da, dar am intrebat iar daca este vorba de oferta pe care o vazusem eu pe pagina oficiala a lor si pe care o comandasem, cu pretul de 1 leu al produsului si un abonament de 100 si ceva de lei pe luna pe 2 ani, insa spre nesurprinderea mea operatorul a ramas mut cand a auzit ce am comandat eu si ca este imposibil sa fie aceea oferta si mi-a spus ca ma suna in 10 min, lucru care s-a intamplat. In cel de al 2 lea apel mi-a spus ca s-a consultat cu colegii si ca nu se poate onora comanda mea, deoarece este o greseala pe internet.
Bineinteles eu am replicat ca nu este greseala mea si eu am comandat ca un simplu consumator o oferta de pe pagina lor. Operatorul mi-a spus ca ma contacta alt coleg sa lamurim situatia, dar mai mult ca sigur ca nu se va onora comanda. Normal ca nu a mai sunat nimeni.
Intrebarea mea este : se poate face o plangere la protectia consumatorului pentru ca nu mi se onoreaza o comanda sau pentru ca am fost indus in eroare de greseala lor?
Va multumesc.
Anulare comanda online
slro
Am comandat in data de 06.11.2011 de pe un magazin online 3 laptop-uri. Motivul pentru care am comandat este unul simplu, am comandat la un pret, iar ei spre ... (vezi toată discuția)
Problema cu orange
andreich
Buna ziua,
Am nevoie cu un sfat legat de o problema pe care o au parintii mei cu Orange.
Acum cateva saptamani au fost sunati de un reprezentant de vanzari ... (vezi toată discuția)