avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 217 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Anulare Comanda Online
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Anulare Comanda Online

Am comandat in data de 06.11.2011 de pe un magazin online 3 laptop-uri. Motivul pentru care am comandat este unul simplu, am comandat la un pret, iar ei spre seara au oprit site-ul si au schimbat preturie
Azi 07.11.2011, am primit raspuns de la ei dupa ce am sunat si am insistat cu telefonul la ei, mi-au spus ca nu-mi pot oferi produsele comandate de mine la acel pret si mi-au oferit discount pentru ca s-a intamplat asa cv. Am dat un raspuns ca ar trebui sa-si onoreze comanda la pretul comandat de mine, nu dupa ce au schimbat ei pretul.
Apoi mi-au zis ca nu-l mai au pe stoc nici unu din produse, insa pe site-ul lor scrie ca la unul din produse ca " este disponibil la comanda online".
Am facut poza ca sa am dovada, am sunat iara si mi-a zis ca site-ul nu este actualizat, si ca produsele comandate de mine nu le are pe stoc, motiv pentru care i-am zis agentului de vanzari sa fiu anuntat cand le vor avea pe stoc si sa onoreze comanda la pretul comandat de mine.
Site-ul mi-a anulat toate cele 3 comenzi.
Ce pot face, ca sigur ei nu vor mai onora comenzile daca io nu ma tin de ei si nu am o cale juridica de ai ataca ca sa onoreze comenzile.
Sper sa imi ofere cineva ajutor .
Cu respect, tudor

p.s. ma scuzati ca nu stiu unde sa incadrez problema :(
Cel mai recent răspuns: mtanislav , utilizator 00:20, 13 Noiembrie 2011
Tinand cont de faptul ca nu v-au fost livrate produsele si doar in momentul livrarii sa va fie comunicat pretul marit, nu stiu daca aveti sanse prea mari sa obtineti ce doriti.
Insa puteti incerca o reclamatie la OPC, de ce nu.


RECLAMATIE

Subsemnatul + domiciliul + telefonul dvs.

Vă semnalez următoarele:
Descrieti faptele care v-au condus la depunerea reclamatiei: comanda dvs. etc. – tot ce ati scris in postarea dvs. de aici

Anexez:
Anexati print screen-ul de care ati spus, scrieti si despre convorbirile telefonice.

Vă rog să luaţi măsurile necesare pentru...
Menţionati ca doriti sa va fe livrate produsele la pretul pe care l-au afisat pe site, pentru ca retragerea ofertei dupa ce ati facut comanda poate fi incadrata la practici comerciale abuzive şi/sau incorecte.

( practice comerciale abuzive si/sau incorecte: Orice acţiune, inacţiune, conduită, demers sau comunicare comercială, inclusiv publicitate, din partea unui operator economic în relaţie directă cu promovarea, vânzarea sau furnizarea unui produs sau serviciu, care aduc atingere în mod direct intereselor consumatorilor)


data semnatura numele în clar



Trimiteti reclamatia la Comisariatul Judetean de care apartineti. Aveti lista comisariatelor mai jos:

[ link extern ] /...

In maxim 45 de zile ar trebui sa primiti un raspuns.

:luck:
Raspundeti-le respectivilor cat este amenda pentru publicitate mincinoasa.
Apoi, daca nu primiti raspuns, adresati-va OPC cu dovezile.
Va multumesc pentru sfaturi.
Io am sunat la OPC, si am fost indrumat sa fac reclamatia la comisariatul bucuresti, am facut, am zis tot ce a trebuit numai ca nu am dat detaliile mele, nume, nr de telefon, domiciliu, plus ca nu am editat mail-ul chiar asa cum mi-ai zis tu ares, ca l-am editat inainte de ora 14. oricum, voi edita altul asa cum mi-ai dat tu modelul.

Va multumesc si sper sa obtin ceva :)
Nu stiu in ce masura va ajuta un mail: o reclamatie fara datele celui care o face nu este luata in considerare.

Eu cred ca daca ati trimite reclamatia (si) prin posta, cu confirmare de primire, ati avea sanse mai mari sa fie luata in seama. Nu uitati de ''dovezi'' (mailuri, print screen).

M-as bucura ca atunci cand veti primi raspunsul, indiferent cum ar fi (favorabil sau nu), sa ne spuneti si noua.

Desigur ca speram sa fie de bine :)
Ai idee cate probleme ridica actualizarea produselor intr-un mediu online? Crezi ca "greseala" e realitate, nu strategie de marketing. Pentru cei interesati de acest subiect, va spun doar cateva dintre problemele care pot aparea si care duc la preturi gresite.
1. furnizorul schimba datafeedul (aici sunt n variante...din greseala apare un spatiu, din litere mari schimba in litere mici ex. EUR in eur, mai introduce o coloana, greseste chiar el pretul, etc etc etc.)
2. ai acelasi produs de la 10 furnizori, primu care are cel mai bun pret intra in lista cu 1000 sa zicem, se termina stocu in 2 h, vi u in secunda 2 dupa terminarea stocului si comanzi 3....pai normal ca nu am cum sa o mai onorez la pretul ala si iti zic ca e marit, acum e 1030 sau 2000 si u vrei sa il primesti la 1000 ca ai dat comanda de el cu toate ca scria ca produsul este disponibil la comanda online sau ca nu este in stocul magazinului.

Ultima modificare: Duminică, 13 Noiembrie 2011
Ares-3, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Obligatiile magazinelor online de a onora comenzile TudorS24 TudorS24 Buna seara, In urma cu cateva ore am plasat o comanda pe site-ul unui retailer de IT. Pretul care l-am platit este foarte mic ceea ce ma face sa cred ca ori ... (vezi toată discuția)
Comanda online, factura generata si primita, ei refuza sa livreze produsele din cauza laviniagabriela laviniagabriela As avea si eu nevoie de un sfat. Am comendat online doua produse(accesorii telefon)- o husa si o folie de protectie. Pretul produselor, conform informatiilor ... (vezi toată discuția)
Cumparaturi online the_pandemic the_pandemic Buna dimineata! Cred ca va este arhicunoscuta problema vis-a-vis de anularea comenzilor de Black Friday. Si eu am patit-o, insa la mine situatia a fost putin ... (vezi toată discuția)