In urma cu cateva ore am plasat o comanda pe site-ul unui retailer de IT. Pretul care l-am platit este foarte mic ceea ce ma face sa cred ca ori a fost o strategie de marketing ori o eroare rusinoasa din partea lor. Mentionez ca in trecut acest site a mai avut astfel de evenimente in care comenzile nu au fost onorate.
In momentul acesta ma astept sa primesc un telefon de la dansii in care imi vor da un motiv la intamplare pentru care comanda nu va putea fi onorata.
Intrebarea mea este ce pot face sa ma asigur ca imi vor onora comanda avand in vedere ca eu le-am platit suma afisata, banii mi-au fost blocati, am primit confirmarea comenzii. Nu sunt interesat de returnarea banilor si as vrea sa va cer ajutorul ca sa pot primii produsele pentru care am platit. As mai adauga ca am facut print-screen-uri care dovedesc ca produsul intradevar era acela si aparea ca fiind in stoc.
Pentru moment este doar o banuiala, insa cum am spus si mai sus in astfel de cazuri in trecut nu s-au respectat comenzile. Intrebarea este ce poate face un consumator sa se asigure ca va primi produsele comandate, nu restituirea banilor, nu alte produse.
Sa insiste. Nu vad alta cale.
Poate o reclamatie la ANPC, daca aveti mai multa incredere in aceasta autoritate decat in firma la care ati facut comanda. Eu n-as avea.
Anulare comanda online
slro
Am comandat in data de 06.11.2011 de pe un magazin online 3 laptop-uri. Motivul pentru care am comandat este unul simplu, am comandat la un pret, iar ei spre ... (vezi toată discuția)