Ieri am cumparat de la magazinul [editat] 5 buc. de memorii portabile, am facut plata cu cardul totul a fost ok.
Azi am primit un e-mail de la ag. de vanzari care spune cam asa:
"Buna ziua,
Comanda poate fi onorata pentru 2 bucati
Va rugam sa ne comunicati daca sunteti de acord cu procesarea comenzii.
Cu stima"
Ei adica [editat] nu aveau un regulament cu privire la aceasta politica, apoi dupa cateva minute vad ca apare in subsolul website-ului un link spre "un anume" regulament intocmit de ei, vreau sa precizez ca ei au adaugat regulamentul dupa ce am plasat eu comanda.
Puteti face o reclamatie la Autoritatea pentru Protectia Consumatorului. Ar fi fost bine daca aveati un Print Screen dupa regulament, la data cand ati facut comanda, dar nu aveati de unde sa stiti ca se va intampla. Oricum, dovada ca ei nu pot onora intreaga comanda, este continuta in mailul primit de dvs.
Anulare comanda online
slro
Am comandat in data de 06.11.2011 de pe un magazin online 3 laptop-uri. Motivul pentru care am comandat este unul simplu, am comandat la un pret, iar ei spre ... (vezi toată discuția)
Comandã online
lyvyuvt
Bună ziua,
În data de 17.01.2014, am făcut o comandă de pe site-ul www.cel.ro la produsul \\\\"DVD+R 4.7GB 120Min 16x Verbatim 100 buc set\\\\". ... (vezi toată discuția)