avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 723 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Comanda online, factura generata si primita, ei refuza ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Comanda online, factura generata si primita, ei refuza sa livreze produsele din cauza

As avea si eu nevoie de un sfat. Am comendat online doua produse(accesorii telefon)- o husa si o folie de protectie. Pretul produselor, conform informatiilor de pe site, era 10 lei, transportul 11, deci suma finala de achitat 21 lei. dupa ce am finalizat comanda, mi s-a emis o factura pentru suma de achitat 21 lei. Dupa cateva ore am primit sms de la ei cu mesajul "husa roz este 35lei, total comanda 56lei cu transport inclus. Ramine?" Nu mi s-a parut normal sa imi majoreze pretul produselor, o data ce factura a fost deja emisa.
I-am sunat, am vb cu ei la telefon dar degeaba. Pe langa faptul ca tot ei au tipat la mine la telefon cum ca"e absurd sa imi vinda prod la pretul facturii initiale", mi-au zis ca a fost o greseala pe site in ceea ce priveste pretul si daca nu vreau sa platesc, ei imi anuleaza comanda. sa consider ca nu sunt in stoc produsele.
Mi-au anulat comanda pentru ca eu nu am vrut sa le platesc mai mult. nu mi se pare normal ca o comanda confirmata prin faptul ca s-a emis factura, sa nu fie onorata. Am facut print screen, dupa maxim 1 ora, produsul era din nou in stoc, la pretul corect, majorat.
Problema aici nu e pretul si comportamentul lor. Mi se pare normal ca o astfel de greseala sa fie asumata de catre firma lor, iar eu sa primesc comanda facuta initial, fara costuri suplimentare .
Gresesc? Credeti ca rezolv ceva daca fac plangere la protectia consumatorului?
Cel mai recent răspuns: romibaro , utilizator 12:50, 5 Noiembrie 2014
~ Conținut șters la cerere ~
Astazi dimineata am vazut ca mi-au blocat accesul la site-ul lor, mi-au blocat ip-ul, deci si accesul la contul facut pe site. Daca intru pe google, gasesc site-ul insa cand sa dau click, ma intoarce catre google. Totusi, am reusit sa intru de pe alt ip si nu am gasit nicaieri adresa unde as putea sa trimit in plic o reclamatie. Era scrisa doar adresa de e-mail. Stiu ca pot gasi adresa firmei si de pe alte site-uri dar nu cumva ei au obligatia sa afiseze toate datele(CIU/CIF, adresa, e-mail, telefon)? Le-am trimis un e-mail prin care le-am cerut motivul pentru care mi-au blocat contul. Va dati seama, degeaba ... niciun raspuns.
faceti plangere la ANPC.
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme pret la o comanda pe magazin online IoanaTdr IoanaTdr Buna ziua, Lucrez la o firma care are un magazin online si la care a inceput ieri campania de black friday care cuprinde reduceri intre 5-35%, facute de ... (vezi toată discuția)
Anulare comanda online slro slro Am comandat in data de 06.11.2011 de pe un magazin online 3 laptop-uri. Motivul pentru care am comandat este unul simplu, am comandat la un pret, iar ei spre ... (vezi toată discuția)
Shoping internet d.flory d.flory Validitate confirmare comanda internet... Am facut astazi o comanda catre un anumit site de comert electronic,am facut comanda ,m-am inregistrat conform ... (vezi toată discuția)