avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Pacalit de operator telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Pacalit de operator telefonie mobila

Buna ziua,
Sunt foarte indignat de modul in care am fost tratat de catre un operator de telefonie si as vrea sa cer o parere in legatura cu ce as putea face.
O sa descriu cat mai scurt evenimentele:
In data de 25.11.2013 am sunat la serviciul clienti si am cerut oferta de prelungire a contractului pentru a obtine un nou abonament si o reducere la telefonul dorit. Mi s-a facut oferta dorita, telefonul dorit si mi s-a spus sa merg la un magazin pentru a semna contractul si cumpararea telefonului la pretul stabilit. Am fost la un magazin de al lor si mi s-a spus ca nu pot factura telefonul pentru ca e mic pretul. Dupa doua zile am mers in alt magazin (al companiei, nu partener) si mi s-a spus ca vad ofeta dar ca trebuie sa comand online si mi s-a explicat cum sa procedez pentru ca am insistat ca am incercat deja aceasta varianta. Am plecat si am incercat online fara rezultat. M-am intors a doua zi in acelasi magazin dar de data aceasta mi s-a raspuns ca nu se mai vedea oferta in sistem.
Am sunat iarasi, am facut o reclamatie, mi-i s-a vorbit pe un tot superior si arogant ca si cand am fost vinovat ca am crezut ca poate fi valabila acea oferta si ca acel telefon costa de fapt mult mai mult (oferta mi-a fost facuta chiar de ziua mea de nastere, sunt abonat de aproape 12 ani la ei, greseala mea ca am crezut, probabil). Un alt domn, mi-a spus ca o sa asculte inregistrarea ofertei si o sa ma contacteze in 6 zile (am intrebat de doua ori pretul, am intrebat daca sigur lei - nu euro - si a repetat de trei ori deci nici urma de indoiala). Am fost sunat dupa acele 6 zile si raspunsul a fost: "Am verificat, ne cerem scuze, a gresit colega noastra" apoi mi-a propus un abonament si un pret la acel telefon la pretul care in magazin apare la pretul fara abonament. Sfidator, asa consider eu.

Am fost inselat, am pierdut ore intregi la cozi (nu am fost singur, pot dovedi orice discutie), am fost luat peste picior si am fost tratat jignitor.
Ma puteti ajuta cu un sfat? Ce se poate face?

Multumes!
Ultima modificare: Joi, 5 Decembrie 2013
calinccs, utilizator
Cel mai recent răspuns: calinccs , utilizator 12:07, 27 Martie 2014
Opinia mea e sa solicitati rezilierea contractului intrucat nu au fost repectate conditiile avute in vedere la prelungirea contractului.
Da, asa ar fi cel mai simplu si sa nu mai aud de ei. Insa ma gandesc si cum sa recuperez timpul pierdut si chiar sa ma adresez instantei pentru ca am fost pacalit, pentru felul in care mi-au vorbit, pentru timpul pierdut.
M-as adresa OPC dar am inteles ca trebuie sa le prezint documente altfel cererea mea se claseaza si nu am niciun document.
Cu intarziere, revin pentru persoanele interesate.
M-am adresat OPC iar compania (am inteles ca nu pot spune aici numele) a fost amendata.
Am fost contactat de operator si mi s-a propus telefonul solicitat la un pret foarte bun pentru abonamentul pe care il vroiam pentru ca au fost obligati de OPC sa rezolve problema.
Desi era obtineam o reducere de peste 80% am refuzat sa continui contracul pentru ca e inadmisibil sa te complorti asa si sa rezolvi problemele (cauzate de tine) doar cand esti obligat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am primit un mesaj pe telefon de la magazinul orange piata nicolae ... Florin Donu Florin Donu Am primit un mesaj pe telefon de la magazinul Orange piata Nicolae Grigorescu precum mi-a expirat contractul de abonament Orange. în data de: 21.06.2023 m-am ... (vezi toată discuția)
Intrebare schimbare telefon in garantie cu decizie de la service Cristzi Cristzi Buna Ziua Pe data de 4 Ianuarie am ridicat telefonul din service cu decizie de schimbare. Telefonul este achizitionat la abonament (cu o reducere fata de ... (vezi toată discuția)
Lege returnare in termen de 10 zile - produs defect Corina T. Corina T. Buna seara! Situatia este in felul urmator: imi expira abonamentul la o teelfonie mobila (si anume Orange), ma duc sa -l prelungesc, mi se ofera ... (vezi toată discuția)