avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 717 soluții astăzi
Forum Activitate gabriel1988

Activitate gabriel1988

Răspuns la discuția Plata impozit fara acte
Sunt oarecum amator în domeniu dar vreți să îmi spuneți că cineva poate deveni proprietar peste bunul meu fără ca eu să fiu de acord?
Buna ziua,

Dețin o casă de mai multe camere care în urma testamentului o parte din ea a ajuns la alte două persoane. Restul casei și terenul sunt însă în posesia mea. Inclusiv cel de sub casele celor 2 persoane. Una dintre persoane și-a construit o scara (3 trepte) pe terenul meu care ocupă 2-3 metrii! Este legal ce a făcut? Presupun că nu are autorizație de construcție sau alte acte având în vedere că nu are act pe teren! Cum pot dărâma acea scară? Mulțumesc!
Am înțeles. Însă impozitul îl plătesc și eu și acea persoană (cazul în care spune adevărul). În ce fel mă afectează sau mă poate afecta pe viitor faptul că se plătesc 2 impozite pe același teren de către 2 persoane. În afară de faptul că primăria primește bani mai mulți și că acea persoană dă niște bani degeaba...?
Mulțumesc!
Ideea este că am nevoie de buletinul acelei persoane pentru că fără el nu pot face nimic! Cei de la evidența populației nu mă pot ajuta! Totuși ce pot face? Eu plătesc un cadastru care defapt nu poate fi terminat 100%, nu pot face succesiunea fără cadastru, va trebui să plătesc întârzierea cu succesiunea și nu pot vinde bunuri personale din cauză (dacă m-aș decide în viitor să vând) că nu am buletinul unei persoane care nu este proprietar pe bunul meu...
Multumesc pentru raspuns!

Cadastrul este ca si terminat, m-am lovit de problema ca sunt inca 2 persoane proprietare pe imobil si de aceea am nevoie de actele de identitate ale acestora pentru a trimite dosarul la OCPI.

Legat de contractul de superficie- ii pot obliga efectiv (nu inteleg termenul si nu stiu nici unde sa ma adresez)?
Cu privire la trecere, personal nu am facut nimic- deci nu ar trebui sa exista nici un traseu!