Va multumesc pentru interesul acordat problemei mele,eu am mai facut treaba asta,adica am cerut renuntarea la serviciile lor,iar aceasta cerere a fost inregistrata,am hartie cu numarul de inregistrare si stampila,semnatura,nu stiu ce fel de cerere as mai putea face acum.Iar daca as mai face o cerere se poate considera ca din momentul in care am facut prima cerere si momentul acesta cu a doua cerere eu am acceptat serviciile lor,poate inclusiv oferta acelui reprezentant prin telefon.Nici nu stiu cum sa procedez pe mai departe.Maine merg la OPC sa vedem ce spun si ei
Imi pare rau dar daca am spus si la sediu si la telefon ca nu ma intereseaza oferta lor cum poate fi considerat acord de principiu?iar eu am solicitat inchiderea contractului cu totul nu doar sa nu mai primesc facturi.Asta inseamna ca am pe viata contract cu ei,nu? deci simplu fapt ca am raspuns la telefon este considerat acord pentru un nou contract?nu mai raspund la numere necunoscute,gata
Am renuntat la serviciile UPC ,aveam doar cablu analog,am fost la ei,am primit hartie de inregistrare,tot si mi s-a spus ca voi fi sunat de cineva pentru a imi propune o alta oferta,am spus ca nu ma intereseaza.
Degeaba,a doua zi am primit telefon in care mi s-a propus o oferta noua la 21 de lei,am spus ca nu ma intereseaza,el mi-a spus ca mai trebuie sa platesc oricum o luna,pentru ca trebuie anuntat cu o luna inainte,m-am enervat si i-am spus ca nu ma pot tine cu forta mai ales ca si calitatea serviciului lasa mult de dorit si eu nu am nici un contract unde prevede asta,am contractul de la firma preluata de UPC si un contract de fidelizare pe doi ani care a expirat acum 5 ani fara posibilitate de reinoire automata,in nici unul dintre aceste acte nu este prevazuta o luna in plus fata de data renuntarii la contract,in nici un caz nu mi-am dat acordul pentru un nou contract.
Am primit factura si luna urmatoare la pret de 27 lei,apoi luna asta primesc o factura de 21 lei si ma intreb daca aceasta ultima factura se refera la contractul care il propunea respectivul la telefon,desi eu clar nu am acceptat asta chiar i-am spus ca am trecut la o alta firma.Se poate sa fi incheiat un contract prin telefon fara acordul meu? la un moment dat mi s-au cerut datele personale pe motiv ca trebuie sa verifice daca eu sunt persoana de pe contract.Cum sa fac sa nu mai primesc facturi de la indivizii astia?
Multumesc frumos pentru raspuns.Nu stiu ce sa fac in continuare,nu am bani de judecati si daca ar fi de judecata nu stiu pe cine as mai da daca societatea nu va mai exista.Se putea sa primesc o factura de 10000 lei ce puteam face?si pentru ce,nici nu am primit caldura cum trebuia,asta este tara.In fine,vedem,o zi buna va doresc
Buna ziua,am o situatie cu societatea de termoficare,am primit o factura abuziva in luna Februarie in valoare de 900 de lei pentru 2 calorifere dar nici cele doua incalzite corespunzator,iar la cateva zile dupa ce am primit factura m-am debransat.Am facut contestatie la ei in legatura cu factura, nu am primit nici un raspuns,am fost si la ANPC de la care am primit raspunsul ca societatea a depasit perioada de insolventa si urmeaza sa treaca in faliment,iar ei nu pot interveni in aceasta situatie.Intrebarea mea este ce se va intampla cu datoria mea,factura respectiva daca societatea intra in faliment? as putea sa nu o platesc pur si simplu? va multumesc