am contractul de la firma preluata de UPC si un contract de fidelizare pe doi ani care a expirat acum 5 ani fara posibilitate de reinoire automata,in nici unul dintre aceste acte nu este prevazuta o luna in plus fata de data renuntarii la contract,in nici un caz nu mi-am dat acordul pentru un nou contract.
Ar fi bine daca ati reusi sa va amintiti exact data la care ati vorbit cu operatorul caruia i-ati spus ca nu doriti reinnoirea contractului. Aveti nevoie de date cat mai exacte ca sa sa faceti reclamatie la ANPC.
Si mai bine ar fi fost sa le faceti notificare scrisa in acest sens, adica sa ii anuntati ca renuntati la serviciile lor incepand cu data de ..., acea data fiind chiar ziua in care depuneati notificarea, daca este asa cum ati spus in ce am marcat eu mai sus (contract fara prelungire automata). Faceti-o acum, cereti si anularea facturii / facturilor emise de cand i-ati anutat ca nu mai doriti sa le folositi serviciile - nu stiu daca o sa reusiti si asta, insa macar scapati de eventuale facturi nou emise. Depuneti notificarea la un centru UPC sau trimiteti-o cu confirmare de primire la sediul central (pastrati-va o copie).
Convorbirea telefonica asa cum spuneti ca s-a desfasurat nu poate fi considerata accept.
Daca raspunsul lor va este nefavorabil, faceti reclamatie.
Aveti aici un ghid de intocmire a unei reclamatii:
www.avocatnet.ro/content/for...