Buna seara,
s-a plimbat pe facebook o inregistrare video de la un sofer oprit de politia rutiera in localitatea Pui (jud. Hunedoara). As dori sa va intreb, anumite legi desi scriu ca cei (ITM, ANAF, ANPC) care efectueaza controale trebuie sa aiba delegatie, acest lucru nu este valabil si la Politia Rutiera.
- fiind criza si cunoscund puterea de inventivitate a romanului, cand ne opreste un agent de circulatie (haine asemanatoare se pot produce) in general ne arata doar ecusonul cu numele ori insigna (care se pot iarasi fabrica), legea nu ne da posibilitatea sa cerem delegatie.In acest caz nu ne permite legea sa sunam la 112 sa verificam daca sunt politisti reali
- avand in vedere ca la Metrologie nu figureaza toate aparatele radar sa fie la zi cu termenul de functionare, in caz de control se poate chema ANPC sa ceara actele aparatului radar, daca sunt conform legislatiei? - din pacate nu am incredere de dovezile aduse de politia rutiera cand se contesta procesul-verbal in Instanta (eu stiu cum conduc si am condus sigur cu 85km/h - mereu conduc asa in localitate, politia rutiera poate sa verifice si istoricul meu-- insa in acel judet i-a mancat sa arate ca am mers cu 15km/h --- apropo conduc cu 85 din cauza marjei de eroare al aparatului, dar lor nu ajunge sa fure 14, trebuie 20, stiu ca peste 100 km/h se ia carnetul, din cauza asta nu-mi permit sa mi se ia carnetul)
- avand in vedere faptul ca aparatele radar mobile au o marja de eroare pana la 15%, care inseamna in localitate 90+15%=103.5 km/h (se ia si carnetul) insa Instanta nu ia in calcul acest fapt
- avand in vedere ca aparatele radar din cauza temperaturii scazute sau mari pot avea o marja de eroare mai mica/mare, de ce nu este trecut cartea tehnica al aparatului radar?
Stiu ca sunt intrebari absurde insa mi se par logice (chiar daca nu sunt legale). Presupun ca cei care efectuaza controale trebuie sa fie in regula cu toate actele/hartiile (moral asa e frumos) si dupa acesta sa si ceara soferii sa respecte tot codul rutier.
Va multumesc f. frumos anticipat!
Buna seara,
s-a plimbat pe facebook o inregistrare video de la un sofer oprit de politia rutiera in localitatea Pui (jud. Hunedoara). As dori sa va intreb, anumite legi desi scriu ca cei (ITM, ANAF, ANPC) care efectueaza controale trebuie sa aiba delegatie, acest lucru nu este valabil si la Politia Rutiera.
- fiind criza si cunoscund puterea de inventivitate a romanului, cand ne opreste un agent de circulatie (haine asemanatoare se pot produce) in general ne arata doar ecusonul cu numele ori insigna (care se pot iarasi fabrica), legea nu ne da posibilitatea sa cerem delegatie.In acest caz nu ne permite legea sa sunam la 112 sa verificam daca sunt politisti reali
- avand in vedere ca la Metrologie nu figureaza toate aparatele radar sa fie la zi cu termenul de functionare, in caz de control se poate chema ANPC sa ceara actele aparatului radar, daca sunt conform legislatiei? - din pacate nu am incredere de dovezile aduse de politia rutiera cand se contesta procesul-verbal in Instanta
- avand in vedere faptul ca aparatele radar mobile au o marja de eroare pana la 15%, care inseamna in localitate 90+15%=103.5 km/h (se ia si carnetul) insa Instanta nu ia in calcul acest fapt
- avand in vedere ca aparatele radar din cauza temperaturii scazute sau mari pot avea o marja de eroare mai mica/mare, de ce nu este trecut cartea tehnica al aparatului radar?
Stiu ca sunt intrebari absurde insa mi se par logice (chiar daca nu sunt legale). Presupun ca cei care efectuaza controale trebuie sa fie in regula cu toate actele/hartiile (moral asa e frumos) si dupa acesta sa si ceara soferii sa respecte tot codul rutier.
Va multumesc f. frumos anticipat!
Buna seara,
s-a plimbat pe facebook o inregistrare video de la un sofer oprit de politia rutiera in localitatea Pui (jud. Hunedoara). As dori sa va intreb, anumite legi desi scriu ca cei (ITM, ANAF, ANPC) care efectueaza controale trebuie sa aiba delegatie, acest lucru nu este valabil si la Politia Rutiera.
- fiind criza si cunoscund puterea de inventivitate a romanului, cand ne opreste un agent de circulatie (haine asemanatoare se pot produce) in general ne arata doar ecusonul cu numele ori insigna (care se pot iarasi fabrica), legea nu ne da posibilitatea sa cerem delegatie.In acest caz nu ne permite legea sa sunam la 112 sa verificam daca sunt politisti reali
- avand in vedere ca la Metrologie nu figureaza toate aparatele radar sa fie la zi cu termenul de functionare, in caz de control se poate chema ANPC sa ceara actele aparatului radar, daca sunt conform legislatiei? - din pacate nu am incredere de dovezile aduse de politia rutiera cand se contesta procesul-verbal in Instanta
- avand in vedere faptul ca aparatele radar mobile au o marja de eroare pana la 15%, care inseamna in localitate 90+15%=103.5 km/h (se ia si carnetul) insa Instanta nu ia in calcul acest fapt
- avand in vedere ca aparatele radar din cauza temperaturii scazute sau mari pot avea o marja de eroare mai mica/mare, de ce nu este trecut cartea tehnica al aparatului radar?
Stiu ca sunt intrebari absurde insa mi se par logice (chiar daca nu sunt legale). Presupun ca cei care efectuaza controale trebuie sa fie in regula cu toate actele/hartiile (moral asa e frumos) si dupa acesta sa si ceara soferii sa respecte tot codul rutier.
Va multumesc f. frumos anticipat!