avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 431 soluții astăzi
Forum Activitate PopescuGabriela

Activitate PopescuGabriela

Răspuns la discuția pensie alimentara copil minor
Va multumesc pentru raspunsuri!
Răspuns la discuția pensie alimentara copil minor
Este administrator, are chitante pt ce-si incaseaza el de la fiecare bloc ca "salariu", stampila, registre de casa, liste de intretinere dar atat, D112 sau ce se mai depune pt impozitarea veniturilor la fisc nu mai e depusa de apr. 8 ani cred, probe ar trebui toate chitantele astea xeroxate, cam greu deja a parasit dom conjugal, doar sa cer instantei sa-mi faca adrese oficiale catre presedintele fiecarui bloc pt a trimite chitanta....se pare ca e posibil sa se plateasca 25% din cat castiga dar este destul de greu de obtinut dovada acestor venituri din partea mea....offfff! Multumesc pt raspunsuri, daca mai aveti cate ceva de spus pe aceasta tema v-as fi profund recunoscatoare, chiar ma ajuta!
Răspuns la discuția pensie alimentara copil minor
Am inteles, deci chiar daca nu e "fiscalizata" leafa lui si se poate demonstra cat castiga sau poate recunoaste el pe proprie raspundere, i se va calcula pensia alimentara 25% din ea, imi era teama ca daca n-are adeverinta cu veniturile nete, impozite, contributii etc se aplica 25% din sal min pe economie, e de bine...multumesc pt raspuns!
Buna ziua! Pentru calculul pensiei alimentare in cazul unui om care realizeaza venituri "la negru" - nu se platesc imp, contributii...fara contract de munca dar aceste venituri rezulta din chitantele cu care incaseaza acesti bani fiind administrator de blocuri plus listele de intretinere de la avizierul ficarui bloc in care apare la "cheltuieli - salariu administrator suma X, deci se poate demonstra in instanta cat incaseaza se va plati pensie alimentara 25% sau se considera ca nu realizeaza venituri(desi are si inca multe) si se aplica 25% din salariul minim net?
gata, totul s-a rezolvat exact cum am dorit, de luni 15 iunie voi schimba locul de munca! va multumesc pt raspunsuri! toate cele bune tuturor! :)
Am depus in 04 iunie cerere solicitand incetarea raportului de serviciu si, implicit a suspendarii(desi nu cred ca mai trebuia precizat dar am scris si asta) si am scris baza legala art 97 alin b "prin acordul partilor, consemnat in scris" coroborat cu art 96 alin. (3) „(...)Pe perioada suspendării, raporturile de serviciu ale funcţionarilor publici nu pot înceta şi nu pot fi modificate decât din iniţiativa sau cu acordul funcţionarului public în cauză” din Legea nr. 188 din 1999 privind Statutul Funcţionarilor Publici, cu data de 15 iunie. Am fost sunata de la CRU ca nu e bine asa, sa depun cerere intai de reluare a activitatii. Am spus nu, sa imi scrie negru pe alb raspuns la cererea mea...Vor cerere de reluare a activitatii, o aproba iar a doua cerere de incetare a raportului de serv cu acordul partilor cf art 97 lit b nu o mai aproba ca la noi in institutie nu se aproba nimic cu acordul partilor, nici incetare, nici transfer...totul e cu circ, cu demisii iar cele 30 de zile de la data depunerii demisiei pana la incetare sunt efectiv de cosmar, de injosire a functionarului public, de cautat greseli si erori in activitatea acestuia...plus calificativul acestor zile(caci altele nu as mai avea lucrate in 2015) "satisfacator" sau "nesatisfacator"...astept raspunsul lor, vad ca nu ma suna sa merg sa fac nota(fisa) de lichidare deci clar este nefavorabil(mie).
minunat, totul ar trebui sa decurga bine! multumesc din suflet pt raspunsuri! toate cele bune!
exista un termen referitor la cererea mea, in cate zile se rezolva sau cam cate zile ii trebuie angajatorului pt a aproba aceasta cerere si pt a elibera decizia de incetare a raportului de serviciu? spre ex. daca o depun maine 04 iunie e ok daca cer incetarea raportului de serv cu acordul partilor incepand cu 15 iunie sau e prea scurt termenul si ar trebui sa le dau timp mai mult si sa cer mai tarziu de aceasta data?
multumesc frumos pt raspuns! :)
de fapt nu va fi transfer la cerere ci incetarea raportului de serviciu prin acordul partilor cf art 97 lit b din Legea 188/1999 privind Statutul functionarilor publici dar eu voiam sa stiu de ce nu se poate face incetarea asta direct printr-o singura cerere fara sa mai solicit intai incetarea suspendarii raportului de serviciu, in art 96 alin (3)din aceeasi lege se stipuleaza "...Pe perioada suspendării, raporturile de serviciu ale funcţionarilor publici nu pot înceta şi nu pot fi modificate decât din iniţiativa sau cu acordul funcţionarului public în cauză."
Deci nu inteleg eu bine din lege ca mi se poate inceta direct raportul de serviciu la initiativa(cererea) mea? Sau treaba cu "initiativa" se refera decat la ultima parte din fraza si anume doar despre modificare nu si incetare?