Aoleu, te agiți prea mult. Ți-am spus deja, nu au ce să-ți facă, nici domnișoara, nici polițistul care s-a dat deoparte cu ea.
Înțeleg că aparent ești într-o postură \"fragilă\" însă nu ai făcut nimic greșit așadar nu ai de ce să-ți fie frică.
Pot să se dea și cu curu de pământ că asta nu schimbă nimic.
Dacă nu ai primit chitanță atunci din punctul tău de vedere poți să spui că nici nu e adevărat ce pretind ei.
Banii ți-au fost dați de bună voie.
Ai câștigat și ea cu gura și mânuța ei ți-a dat banii câștigați, mai ales după ce a numarat punctele de 2x, din spusele tale.
Fata e bună de plată iar din punct de vedere legal n-are nimeni ce să-ți facă, asta doar de nu te încurci singur în vorbe și te lași păgubaș.
Faptul că ești militar nu are nici-o legătură, nu ai făcut nimic rău/greșit, corect?!
Eu zic să-i lași să facă ei ce vor și tu să depui plângere împotriva lor pt. amenințări!
Când și dacă se va ajunge la judecată, ei vor trebui să prezinte filmările cu tine, valoarea credit/leu și înregistrarea aparatului la momentul respectiv.
Ceva îmi spune că le lipsește una din dovezile de mai sus altfel nu te mai căutau disperați pe FB și la tel.
E destul de simplu acum? Dacă vrei pot să mai simplific sau cel puțin să-ncerc :)
Și încă ceva, acuzația de abuz de încredere n-are absolut nici-o treaba cu ceea ce s-a întâmplat, tu nu ai abuzat pe și de nimeni.
PS: dacă ajungi la judecată și ei pot dovedi că ai câștigat "n" în loc de "m" atunci probabil, în cel mai rău caz, vei fi nevoit să înapoiezi surplusul, însă nu cred că vor putea dovedi de îndată ce nu au putut să-ți dovedească ție. Caz încheiat.
Salut Ionut, poți să stai liniștit, nu au ce să-ți facă.
Ba chiar mai mult de atât vorbește cu poliția și spune-le de amenințări (faptă ce se pedepseste legal, vezi 206-208 cod penal).
Aparatul deține datele și se poate demonstra oricând ce și cum.
Acele aparate pot fi verificate, toate datele in/out se păstrează, sunt obligați din punct de vedere legal, evident.
Domnișoara trebuie să plătească din buzunarul ei dacă a facut greșeala asta, de altfel poate ți-au pus gând rău, au stat ei și s-au gândit mai bine, că nu mulți procedează ca tine (vin mai târziu să ia banii) și au zis că poate ține.
Și chiar dacă ei spun că aparatul a avut un defect, atât timp cât aparatul nu a afișat un mesaj de eroare nu contează, banii sunt ai tăi.
Abuz de încredere e probabil singura încadrare posibilă și sugerată de către polițiști pt. a-i permite a face reclamație împotriva ta.
Cel mai probabil, d-ra era nouă în serviciu și nu știa cum să echivaleze creditul în bani ceea ce înseamnă ca e bună de plată în fața patronului. Altă greșeala nu avea ce să facă!
Numai bine!
PS: Dacă ai alte nelămuriri și încă nu te-ai liniștit, întreabă-mă!
PS2: Lasă jocurile de noroc, că acum ai avut noroc dar data viitoare nu se știe, din experiență îți spun că ăștia fura ca la drumul mare, nu e un loc unde să-ți petreci timpul, poate doar așa din joi în paște la o cafea când te simți norocos :)
Am făcut asta imediat după ce am postat. Ba chiar am și sunat înainte și am rugat-o pe doamna care a răspuns să-mi spună și mie dacă este adevărat că magazinul nu mai poate elibera factură.
Din ce-am înțeles de la dânsa, spunea că magazinul nu este obligat să-mi ofere factură : ceea ce mi se pare ... să zic aiurea, din lipsă de cuvinte.
Bună ziua,
Se dă următoare situație;
Am cumpărat un telefon iPhone de la magazinul Domo, care la momentul achiziției a oferit bon fiscal + garanție locală pt. acest dispozitiv.
După apx. 5-6 luni de folosire acest telefon nu mai poate fi folosit și necesită reparație din partea producatorului Apple (care s-a oferit să repare aparatul pe loc prin email, întrucât necesită doar resetarea unei parole) însă eu trebuie să dovedesc că aparatul îmi aparține și trebuie să le trimit o copie după factură, factură pe care nu am primit-o și nu am cerut-o în momentul achiziției pt. că nu știam că voi avea nevoie de ea.
Am fost la magazin de câteva ori (și i-am contactat și prin email) pt. a mi se elibera factură însă aceștia refuză spunând de fiecare dată că nu pot, din cauza legii .. bla bla bla.
Din ce am cercetat personal și din ce-am înțeles acest lucru este adevărat pt. ei, pt. contabilitatea internă, însă nu cred că are legătură cu mine, în calitate de client.
Am întrebat 2 contabili și 2 directori de magazin, toți 4 mi-au spus că ar trebui să se rezolve pt. că este posibil eliberarea unei facturi chiar și după 30 de zile.
Puteți vă rog să-mi oferiți vre-un sfat despre cum aș putea aborda această situație?
Am încercat tot ce am putut în a soluționa problema cu magazinul însă răspunsul lor este următorul:
- Service-ul local (Domo) nu asigură acest "defect", anume pierderea parolei a contului cu care este asociat telefonul
- Nu se poate elibera factură după 30 de zile
Ideea este că acest aparat are garanție internațională iar producătorul îl poate repara, chiar dacă service-ul local spune că nu (asta pt. că ei își asumă responsabilități limitate)
Și 2, eu nu le-am cerut lor să-mi repare aparatul ci să-mi ofere factură pt. a putea să-mi repar singur aparatul.
Vă mulțumesc pt. timpul dvs. și vă doresc o zi frumoasă!
(scuze moderatorilor dacă nu am încadrat bine subiectul)
EDIT: am uitat să menționez că produsul este încă în garanție, atât cea oferită de Domo cât și cea oferită de Apple
Aparatul stă degeaba de 2 luni iar cei de la Domo, în ultimul lor răspuns (prin email de la reclamații@domo.ro) au spus că durează încă 2 luni până se rezolvă.
Evident încearcă să scape de mine :)