avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 853 soluții astăzi
Forum Activitate mariaM24

Activitate mariaM24

Multumesc!
Da. Oricum am inteles ca de fapt nu ar fi o cerere, ci doar instintarea angajatorului ca doresc sa-mi continui activitatea.
Sunt profesor. Am depus cerere de pensionare la limita de varsta in octombrie, dar lucrez in continuare. La primirea deciziei de pensionare ce posibilitati am? pot cumula pensia cu salariul? Pot suspenda pensia?
Ce trebuie sa fac daca doresc sa lucrez pana la finalul anului scolar? Mentionez ca am depus o cerere la scoala, cu o luna inainte de implinirea varstei de pensionare, pentru continuarea activitatii dupa implinirea varstei de pensionare.
Multumesc!
pensionare
La 1.02.1989 am incetat activitatea conform art. 9, alin.1, litera k din codul muncii, iar la 30.03.1992 am intrat in somaj beneficiind de prevederile legii 1/91
Doresc sa stiu daca perioada 1.02.1989-30.03.1992 este considerata vechime in munca? Mentionez ca am intrerupt activitatea pentru cresterea copilului, iar cand am dorit sa revin la serviciu intreprinderea era in declin, astfel am primit adeverinta si am mers in somaj.
Buna ziua,