avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 827 soluții astăzi
Forum Activitate Generalul97

Activitate Generalul97

Buna ziua! Am o grava problema, doresc sa ma puteti ajuta! Sunt student, am 21 de ani si o prietena cu 7 ani mai mare. Aceasta este profesoara, si are un copil de 7 luni cu fostul ei iubit, nefiind casatorita niciodata. Suntem in relatie de 4 luni. Acum 3 saptamani in urma aceasta a venit la mine la camin unde stau, fiind in perioada sesiunii, pentru a petrece 2 3 nopti impreuna. Problema este ca l-a luat si pe cel mic neavând cu cine sa il lase acasa,iar acesta s-a imbolnavit grav in acele 3 zile de stat, fiind intubat, fostul iubit nu este trecut ca tata al copilului, acesta avand linie in certificatul de nastere. Acesta la aflarea vestii ma ameninta cu politia pentru ca spune el legea zice ca nu ai dreptul sa faci sex in fata copilului. Acest act de unire intre noi doi se facea doar pe timpul noptii ziua avand grija de cel mic. As vrea sa stiu daca acuzatiile sunt fondate...si ce mi se poate intampla daca acesta intr-adevar suna politia!
Discuție Cartea funciara
Este adevarat ca o sa devina gratuita cartea funciara prin fondurile europene?