Sunt administrator la o asociatie de proprietar. Am tripla calitate ca si contribuabil:
-salariat cu norma intreaga cu un salariu brut de 3450 lei
-pensionar cu o pensie bruta de 2135 lei
-administrator salariat la asociatia de proprietari cu norma de 1 ora pe zi cu salariu brut de 352 lei
La primele doua venituri mi se opresc toate contributiile si impozitele aferente.
La asociatia de proprietari formularul 112 actualizat pentru perioada august-dec 2017 nu permite inscrierea primelor doua venituri astfel ca sa pot plati aceleasi contributii ca pana in luna iulie 2017 si ma taxeaza la salariul minim pe tara de 1450 lei si nu la cel realizat.
Rog sa ma ajutati si sa-mi spuneti ce solutie am.
Multumesc
conf art.10 din Legea nr. 230 / 2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari și art.12, paragraf A, litera c din HG nr. 1588 / 2007 pentru aprobarea Normelor metodologice ale aceleeasi legi am solicitat conducerii asociatiei acces la documente. Prin acces inteleg posibilitatea de a colecta date (prin copiere, xeroxare, scanare etc) a documentelor. Am fost refuzat si mi s-a permis numai sa le privesc ca din avion fara posibilitatea de a colecta date concrete. CUM POT OBLIGA CONDUCEREA ASOCIATIEI SA_MI PERMITA COPIEREA DATELOR CARE MA INTERESEAZA?