Buna ziua!
O situatie, daca ma poate ajuta cineva. Am achizitionat o parte din duplex, iar in fata lui se afla un teren cu destinatia drum de acces, fiecare din cei 4 proprietari avand cota-parte de 1/4. Lipit de drumul nostru de acces este o fasie de teren proprietatea Primariei, care a fost cedata de proprietarul urmatorului lot de teren. Intre timp acel lot de teren a fost vandut, iar noul proprietar sustine ca Primaria a luat din terenul lui in momentul in care a facut o pista de biciclisti, iar drept despagubire i-a oferit fasia de teren existenta intre noi. Este posibil acest lucru? Problema este ca domnul a montat ieri un gard intre drumul nostru de acces si fasia de teren a Primariei, insa nu are documente pe respectivul teren, ci doar promisiunea primariei. El sustine ca cei de la cadastru i-au solicitat sa faca gard. Mentionez ca a facut gard doar intre drumul nostru de acces si terenul primariei, nu si-a imprejmuit terenul lui. Problema noastra este ca in conditiile acelui gard, noi nu mai putem sa ne parcam masinile in curte, neexistand suficient loc pentru viraj. Cum vedeti situatia? Am putea sa facem ceva? Multumesc!
Tocmai asta as vrea. Avand in vedere faptul ca angajarea trebuie sa se realizeze dupa semnarea contractului de finantare, iar noi am dori ca firma sa functioneze pana atunci, cautam o solutie sa putem deschide si implicit sa ne folosim de angajati pana la momentul semnarii contractului, iar angajarea pe SRL-D sa se faca dupa acel moment.
Buna ziua!
As avea rugamintea daca ati putea sa imi oferiti o solutie pentru urmatoarea problema:
S-a infiintat un SRL-D pentru care s-a depus un plan de afaceri in vederea obtinerii unei alocatii financiare nerambursabile. Conform procedurii de implementare si a planului de afaceri, ne-am angajat sa cream 4 noi locuri de munca DUPA semnarea contractului de finantare (luna noiembrie). Noi am dori sa deschidem restaurantul pana atunci, dar ne aflam in imposibilitatea de a angaja, deoarece ar trebui sa avem apoi 8 angajati. Noi avem contract de inchiriere a spatiului cu firma care a administrat vechiul restaurant. Exista posibilitatea legala sa angajeze pentru o luna firma cu care avem contract de inchiriere? Daca vin cei de la ITM, vom fi amendati pentru faptul ca functionam cu angajatii firmei celelalte? Ma gandeam si la varianta unui PFA, si anume bucatarul sa aiba PFA si sa elibereze factura pentru serviciile prestate, dar ma indoiesc de faptul ca o sa gasesc vreo persoana care sa aiba sau sa fie dispusa sa isi faca PFA (chiar si pe cheltuiala noastra) pentru o luna. Alte idei? Multumesc anticipat!